Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Ser ut til at mannen er meldt seg inn der. Trodde et slikt navn tilsier man er singel og på jakt etter date??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 sjekk ut siden da... Har aldri hørt om den
Gjest Tale30 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Slapp helt av! Det er nok ikke noe han har meldt seg inn i. Jeg får mailer fra den siden hver dag, tror det kommer av en applikasjon jeg har på Facebook som er noe heelt annet
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg har heller ikke meldt meg inn der, men får piskadausen meg emailer derifra! Jeg er ei kristen mor, som aldri har hatt noe med den applikasjonen å gjøre. Men uansett får jeg emailer fra dem. Der står det rett ut at de har funnet en MATCH SOM PASSER MEG!! irriterendes til tusen!! Hadde min sjalu mann funnet ut dette, hadde det blitt månelyst. HI, aner ikke om det er det samme du har, men mitt kommer fra FB, og jeg har ingenting med denne applikasjonen å gjøre. Aldri brukt den, og kommer ikke til å bruke den. Men noen av vennene på FB bruker den, ser jeg. Samboeren til søsteren min bruker den, for det kommer opp at han bruker den, men det kan jo være bare tull. Skummelt om de skriver at han bruker den, om det ikke er sant. Kan jo skape samlivsbrudd for enkelte folk dette.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg logget meg på emailadressen min nå, og surprise surprise: TO nye beilere! Jeg har aldri meldt meg inn der. Aner virkelig ikke hvorfor jeg får dette. ' Mulig de ser bilde av meg på FB, og tar en sjanse?? anonym 16:34
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg har sjekket på FB, og på venstre side, nederst, ligger applikasjonene mine. Og der ligger ikke bare mine egne, men alle mine venners applikasjoner også! Det er derfor jeg får disse emailene. Nå har jeg slettet noen av dem, så får vi se om jeg slipper dette tullet. anonym over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå