Aprilmamma Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Noen med god fødselsopplevelse og "normalt" fødselsforløp ved igangsetting av fødsel når man er umoden?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg kan jo bare svare for meg selv da! Jeg gikk 14 dager over, og var helt umoden. De satte inn modningstabletter i ca.2 dager (3-4 om dagen med noen timer imellom. Fikk noe å sove på om natta) Dagen sønnen min ble født, møtte jeg kl.10. Fikk en ny tablett. Vannet ble tatt kl.12, ikke noe skjedde. Ble satt på drypp kl.14. Han ble født kl.22.33, så var noen rimelig intense timer! Måtte ha epidural (ble satt endten jeg ville eller ikke fordi de skrudde dryppet opp for fort ved en feiltakelse) Jeg har hørt om mange som har en mye finere opplevelse av igangsettelse enn meg for å si et sånn!
Marianne87 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg ble satt igang 12 dager før termin, helt umoden..Fikk modningsgele og tok vel ca 5-6 timer etter jeg fikk den før riene kom. riene kom tett, men jeg fikk epidural og etter det kjente jeg minimalt fram til utdrivelsesdelen...Tok til sammen ca 8 timer (epiduralen stoppet det litt opp) Jeg hadde en flott fødsel og er absolutt ikke redd for å bli satt igang umoden denne gang også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå