Gå til innhold

Noen som skal føde i Haugesund den/de nærmeste ukene?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor du i Hgsd du og IL's?

Håper også det skjer i helgå. Evt i mårå, hadde vore tingen. E jo såååå klar og optimistisk bare det komme en kynnar!!! Nå de sterke mens smertene komme då e eg i 100. Men nei da, stoppe alltid.. Håpa på vannavgang for DÅ e det i gang... Kanskje me ses på sjukehuset ein av de fyste dagane!! Håpe, håpe!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja:) skreiv kje me sammen i begynnelsen o? løye, me va nok innlagt på sjukehuset nokså samtidig då me :) huska eg "trøsta" meg me at du o va lika dårlige så meg, følte alle andre va i så fine form.. hehe!

 

ja off, d e frustreranis altså, tror liksom heila tiå at d ska skje noe mer, men d stoppe alltid ja..! prøve å gjør på ting heila tiå, kan kje setta meg ner, då blir eg for rastlause.. men får jo mye gjort då da :)

 

ja håpe på d altså, holde me et par dagar overtid :) lykke t !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huska eg skreiv med ei så va dårlige.... Va innlagt i uke 8 i 3 dagar. Off, detta svangerskapet har vært ett mareritt. Har kje fungert eg. Glede meg te å klara meg sjøl. Eg har 2 gravide naboar i 4 mnd her som e så friske at.. Glømme de e gravide... Hørres nydeligt ut. Har ei vennina som fekk i dag, ei jenta, har vore lika dårlige så meg i 9 mnd.

Kor bor du i byn? Eg bor medbiltilsynet.

I dag e eg kvalmen, igjen, har vore kvitt det ei stund..

E kje så masse husarbeid igjen å gjørr nei.. Har fått nye hyller te guttungen sitt rom, sko ha sortert alle lekene hans i dei. Men det skjer ikkje i dag kjenne eg!! Grue meg te å ta fatt på det... Alt den gutten har..

 

Te helgå kanskje.... Leve på den eg nå... Orke ikkje tenka på fødsel 24 timar i døgnet mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp va innlagt i uke 8 eg o..men kanskje noen dagar før deg då..:) har vert sykemeldt heila svangerskapet, kvalm og bekkenløsning, klarte kun å jobba ein mnd før jul, så gjekk d kje mer...så, eg kjenne meg godt ferdig me detta eg o nå.. ska bli godt å se resultatet, då glømme eg vel fort alt sammen ;) bor på solvang.. :)

 

naj går kje ann å gå å tenka på d 24/7, må bare ta et døgn av gången...d hjelpe stort at d e sol og fint ute, så e d jaffal fristanis å komma seg opp og ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg låg aleina på rommet. Var bare dagpasienter inne. Slete med det samma som deg eg og. Pluss ekstrem trøtthet. Det var jævlig.. Sto på oasen å lurte på om eg orka å få meg å guttungen him ein dag. Blei plutselig heilt utslitt. Kjente kroppen sa stopp tidligare på dagen, men bare dro meg ut fordi eg endelig var ferdig å spy.. Så har vært 100 % sykemeldt i 9 mnd..

Vente jenta du og siden du har vært så dårlige?

 

Me får kryssa fingrane å håpa på rier og vondt...

Nå kom solå endelig gjønå så då blir det vel grillings i dag!!! Godt når mann og barn komme him, timane går fortare då..

E det 1. ungen din? Detta e min 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fekk enerom eg o heldigvis.. :) ekstremt trøtthet kjenne eg meg o igjen på ja, men eg har jo heldigvis bare hatt meg sjøl å tenka på d, kan kje se for meg at eg hadde klart d me ein liten her...men, må man så må man? bra d :)

 

ja d hjelpe på å få mannen him ja, timane før d så e tøffe, men d går jo på et vis d o da :)

vente jenta eg o ja, og syns hu kan komma seg ut nå, prøva ein siste gång me noen kjerringråd i dag tenke eg, bare for å se om d fungere itte termin.. syns d hadde vert så fantastisk å bli kvitt magen, d e så vanskelig å få sova..så d ska bli deilig, greit nok at d blir lite søvn framover, men då kan eg jaffal snu meg uten å våkna :)

 

håpe d har blitt noen rier på deg i natt då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det har gått bra med ein fra før. Har ein kjempe flinke mann som hente og bringe han kvar dag. Eg e skikkelig bortskjemt!! Så har tenkt massebare på meg sjøl eg og...

Eg komme fra legen nå. 1 finger åpning. Hodet festa, men livmorhalsen litt hard. Han tippa i løpet av noen dager. Tok noendager å bløte opp siste rest av livmorhalsen. Når det var gjort kom riene... Så håper på masse kynnere. Det jobber godt i dag så håpe det fortsette... Så då bir det i helgå ein dag regner vi med..

Håper du og får rier snart. Jeg fikk på termin sist.. Håpe, håpe...

(blei god blanding av dialekt og skriftspråk...)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du og ha jente? Eller vet du ikke?

Jeg visste ikke sist. Det var kjempe spennende selv om jeg trodde gutt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,skal ha jente her...

Det viste jaffal det på ordinær ultralyd,samt 3D hos Hausken:)

Har ei jente på 5 år fra før...

Ser du har gutt fra før,spennende med jente denne gangen da:)

Har dere bestemt noe navn?

Her blir det Linneah Sophie <3

Nei,nå håper jeg det skjer noe snart...

Jenta jeg har fra før kom 1 uke før termin...

Men denne lille i magen lar seg vente...

Bare jeg som er utolmodig og gleder meg til å hilse på den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Hausken 3D??? Alle sa nei te meg, bare i Stavanger. Arrrr... Eg o ville det...

Her er det og garantert jente. Var på UL i uke 37 og såg de leppene mellom beina... :o)

Har gutt som blir 6 i sommer, så blir kjekt med en av hver selv om det spilte liten rolle. Kunne godt fått gutt igjen eg. Kjekt med gutt...

Navnet blir Celine..

Linnea Sophie var kjempe fint.

Jeg har åpning.... vil bli skikkelig moden fort så må opp å bruke kroppen litt... Vaske litt mer??? Finner sikkert noe å vaske!!! ;o)

Er skikkelig utålmodig jeg og. Fikk termin sist. Sannsynligheten er stor det skjer nå og. Å d e lørdag!!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde ein cm åpning og va helt myk på kontrollen i påsken.. men, d skjer vel fortare me dåkkår så e 2. gangs, her tar ting tiid!! vaske vaske vaske ja..! i natt har eg sove ekstra dårlig o, typisk at d skjer då ;) men, d passe samma ka ti for meg, e så klar :)

 

mi jenta ska hetta Lava Sofie;) oppkalt itte farmorå mi :)

 

sees på sjukehuset i helgå då :D *optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, å ikkje fått. Legen regna med det tok noen dager å få det heilt mjukt å då rekna han med det kom. Men han snakke vel bare ut av erfaring. an sa det konne gå fort og, va individuelt. Kom litt ann på kor godt kynnerane jobba. Det som e med os 2 gangs e at hode trenge ikkje festa seg vett eg. Det har 1 skjedd nå med meg denna gong, sist skjedde det i uke 32 eller no. E så god plass nå. Sist sjekka de aldri modning hos meg så vett ikkje. Eg fekk time om ei uka, men han trodde ikkje eg kom te å komma.

I natt låg eg o våken te 3- hal 4.. Va lys våken og tenkte bare rier og fødsel sjøl om det va roligt inni der. opp 8 og gå te legen... ;o) I dag e det masse sterke kynnerar. Og stikke ekstremt der nere. Det va visst modningå så gjor d sa legen. Så e optimist.

Så flott navn. Han 1. min hette det samma som min farfar: Bernt Emil. Kjempe stas d. Farmor leve, men ikkje farfar...

Me ses i helgå ja!!! "optimist eg og" Han får kje sova uten å avgi prøve maen mer nå.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Eg vente gutt nr 2 :) Termin 28. april. Gutten eg har fra før blir 2 år i august.....

 

Glede meg veldig te å få baby igjen :)

 

men ekje så veldig gira på selve fødselen....... hver gang eg kjenne noe, så tenke eg : nei nei nei, ikkje nå......... d går nok sikkert fint, men grue meg likevel så vanvittig mye! (klage klage)

 

Uansett, lykke te jenter! Godt å vita at d e noen i nærheten i samme situasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lure litt på om de andre har fått eg altså, sjøl e eg på 5. dagen på overtid nå... kjenne eg ikkje bryr meg litt om kor vondt d komme t å gjør, nå vil eg bare ha na ut!!! *lei*

 

ka e galt me folk som e lei av å venta på min unge?? greit nok me sambo altså, meen syns seriøst d e litt for mången så e utålmodige uten grunn.. *syt å klag* måtte bare få d ut! men ærlig talt, d hjelpe ikkje meg at folk seie "ååå, nå e eg lei av å venta på den ongen, kan du kje bare fø da?" noen så har et bra svar?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;o) E nok bare godt meint. De glede seg med deg på at din baby ska komma. Men irriterande for deg for me e jo dritt leie. Masse mer leie enn ka dei e.

Kan trøsta deg med at eg o vente ennå. 1. dag på overtid.. ;o(

Går bare å vente på å få vondt og glede meg te det. Sikkert tøft når det står på, men då skjer det vertfall noe... Hadde epidural sist og kjente nada!!! Derfor ikkje gru deg for det kan gå knall lett og det kan bli knall tøft. Det blir nok heilt aent enn ka alle seie. Me har alle ulik smerteterskel og. Dessuten kan det bli ks. Så eg tenke lite på fødselen.. Ta det så det komme e mitt råd. Men vente på rier eller vannet ska gå nå... Proppen gjekk fredag. Sist gjekk an 9 dagar før fødselen, men har nok ingenting å sei denna gong. Alt e ulikt sist.

Me så sko møtas i helgå å greier... Må nok ta det i natt me då!!! ;o) Ønske, ønske... -for oss begge!!!

Koss e formen? status hos deg?

Her gikk proppen fredag som sagt. Masse sterke kynnerar i heila går, så va sikke på at i natt ville hu komma. Men eg har sove heila nattå, minus all tissingå.. I dag e det heilt roligt. Har ikkje stått eller gått noe ennå i dag så kan vær det komme kynnerar om eg reise meg litt!?

 

Håpa me treffes snart.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk slimproppen gjekk på fredag her o.. :) e litt usikker, men regne me d va d :) overtidskontroll nå på torsdag og regne me at de sette meg i gang på fredag hvis ikkje tuttå har fonne veien før d.. har et lite ønske om at jordmorå mi kan røska littt i mårå... e jo på -6 då..!

 

i dag fekk eg høra den "e du ikkje redde for at ungen ska bli sjuke av å ligga inni der for lenge"... herregud eg vil ikkje høra sånn!! men men, eg e kje redde da, hu bevege seg masse heile dagen og d e jo d besta trivselstegnet? :) dessuten trodde eg at terminen min va 1. mai når eg fant ut at eg va gravid,så d kan jo verr eg hadde rett..:)

 

eg glede meg t fødselen ja, vett jo ikkje ka eg går t så d e bare t å få d i gang så får eg ta d steg for steg.. ut må jo ungen uansett ja ;) e klar for i natt eg ja, så me seie d sånn ;)

 

har du forresten hørt om to svenske jordmødre me ska holda oss vekke fra? eg håpe sånn eg får Ane, jordmorå mi, då komme eg t å slappa mye bedre av tror eg :)

 

håpe på ei natt full av rier nå då ja :) god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

E nå her ennå eg. Ikkje i natt heller gitt!!! Ska du ha jenta må du venta, seie de... Stemme visst det. Mens terminen e 30 april. E heilt sikker på ka tid eg hadde han. Vett t.o.m klokeslettet an kom... Så kroppen styre jo detta nå. Men må eg settas i gong så telle ultralyd heldigvis. men ska få før det... ;o)

 

Redd hu ska bil sjuke i magen? Har eg aldri hørt. Men morkakå kan slutta å virka. Det e eg redd. Så eg går ikkje øve mer enn 10 dager. (pga morkakå) Då ska eg ha det skriftlig at morkakå vil virka lengre. E det som e faren med å gå for lenge. Men e kje redd det nå. Eg skremme deg ikkje nå??? Men vær skeptisk te å gå mer enn te torsdag/ fredag.

 

Eg har ikkje hørt om dessa svenske damene. Går heilt sikkert bra. Visst ikkje får me setta de på plass litt.

Vond rygg i dag!! Sovet godt i natt, så er klar nå!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,nå e eg leie altså...

Har ennå to dager igjen te termin,

men skulle ønske babyen hadde kommet...

Sist eg fødde gikk vannet så då va eg jo i gang,

sjøl om det tok 30 timer fra vannet gjekk te hu va ute...

Men nå e det ingen tegn te nær fødsel...

Bortsett fra kynnere,som ikkje går øve te rier...

Ser ut som det blir jordmor på onsdag allikevel...

Den timen eg håpte eg slapp å møte opp på...

Grrr...håpe det ikkje blir lenge igjen nå asså...

 

Håpe me snakkes på sjukehuset i løpet av ukå,jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomme den ventingå!!

E 2 dager på overtid eg nå.... Får håpa du sleppe det..

Ska t legen igjen torsdag. Då ska han bestilla overtids time te meg. Han trodde ikkje eg kom, håpa han har rett.

Vannet så gjekk her o sist. Jysla greit, då e d i gang.

Har slimproppen din gått nå? Min gjekk fredag.

Trenge ikkje bygga seg opp fødselen. Eg hadde ikje noe tegn før sist. Våkna av at det kom vann eg... Eg e klar te å fyka ut av sengå om nettene... ;o)

Maen ska ut torsdag å feira seie han.... Håpa han kan d!!!!

 

Jysla roligt i april klubben nå... Bar her unna Hgsd det e ativitet. Bare me så har trege ungar.... Må få nå så me får henta oss inn te 17 mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den e grusomme den...

Eg hadde jo håpt det hadde skjedd noe i dag eller i mårå...

E ikkje så gira te å gå te jordmor på onsdag...

Nei,ingen slimpropp ennå,

men den såg eg ikkje noe te sist gång heller...

Vannet som plutselig gjekk midt på nattå...

1 uka før termin...

Eg som håpte eg fekk påskebaby i år...

Hehe,ja eg ska ha kroppen min for meg sjøl te 17.mai...

Har de sagt noe om størrelsen på babyen din?

Eg va på ultralyd i begynnelsen av denna mnd...

Då va hu ca 3200 gr...

Hvis eg gjekk te termin ville hu verr 3700-3800 gr...

Fysste va jo 4040 gr og 51 cm...

Her e det store babyer i gården vettu...hehe...

 

Ja,Klinikk Hausken begynte med 3D ultralyd i oktober i fjor...

Me va der i februar i år,då va eg 28 uker på vei...

Kosta 1500 kr,men det va verdt pengene...

 

Eg håpe det skjer noe snart med oss...

Ska ha april baby eg...

ikkje mai baby...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;o)

Eg og sko ha påske baby år!! Og en vær, for det er maen... Nå blir hu nå tyr!!

Var på ultralyd i uke 37. Då va hu over 3 kg. Hadde ikkje skjema der så visste ikkje heilt. Trodde hu blei nærmere 4 kg om eg gjekk te termin. Han eg har va 2944 og 49 cm på termin.

Eg håpe på i natt eg som alltid....

Proppen gjekk 9 dager før sist. Nå e det 3 dager siden. Men regner med mindre tid mellom nå.??

Torsdag hadde eg 1 cm åpning, men ennå litt hard livmorhals. Legen regna med det tok noen dager å mykgjøre den. Nå e vel dei gått.... Så håpa det e modent nå???

Eg vil kje på kontroll torsdag... sjøl om legen e super... Har kje gått te jordmor denna gong eg.

 

Håpe me ses snart alle 4..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...