MissAntrop Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 4+4 i dag og nå når jeg var på do var det friskt blod på papiret. Huff, nå er jeg helt satt ut og kjempestressa og lei meg....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Huff, det var nok ikke noe moro. Men er det ikke noe som heter festeblødning? Det er ikke helt uvanlig å blø litt i begynnelsen vet jeg. Ring legen og hør med de, få en time og sjekk. Det er ikke noe særlig å gå rundt og bare lure. Klem til deg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Å nei så trist å lese!! Ta en tur til legen så får du tatt en hcg måling over et par dager. Det kan gi en god indikasjon på om det holder på å gå galt eller om det bare er f.eks tynne slimhinner som gjør at du blør! Masse lykke til!! Krysser fingrene for at alt står bra til med lille frøet ditt!
MissAntrop Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 Prata med legevakta, de mente det ikke var krise enda og at, som dere også sier, ikke er uvanlig å blø så tidlig i svangerskapet. Nå tror jeg nesten det er en overdrivelse å kalle det blø, for det var bittelitt rosa på papiret to ganger jeg var på do. Har mensmurringer og føler meg kvalm og uvell, usikker på om det er et godt tegn eller ikke? Tok en graviditetstest igjen, og den var jo selvsagt positiv. Blør jeg mer i løpet av morgendagen, drar jeg til legen for blodprøve slik du foreslo, Samsyn! Tusen takk for svar!
Thessa og Bebbis Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Åh, den følelsen man får da er ikke noe koselig! Det vet jeg alt om!! Prøv å ta det med ro!! Er noe sånt som at 40% av alle som føder friske barn har opplevd en blødning i begynnelsen av svangerskapet. Jeg har hatt to blødninger dette svangerskapet. Og jeg sitter jeg 38 uker på vei idag! Så det trenger ikke bety noenting! :-) Lykke til! Sender deg en klem!
MissAntrop Skrevet 22. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk for svar! Thessa, når hadde du blødninger og hvordan utartet de seg? Jeg har småblødniger nå, og smertene er som menssmerter og murringer. Er i tillegg kvalm. Er nå 4+5 og skal til legen i dag for å få tatt blodprøve.
MissAntrop Skrevet 22. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg har akkurat vært innom legekontoret og tatt blodprøve for å teste HcG nivået. Skal tilbake igjen på fredag. Legesekretæren sa at hun trodde det ville gå bra og at det hørtes ut som om jeg hadde samme type blødning som det hun hadde i sitt eget svangerskap. Hun hadde nå en datter på 8 år. Jeg føler meg kvalm og uvel og brystene verker, så jeg krysser fingrene og satser på at det går bra.
~nr. 2 i magen Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Håper alt går bra! Det pleier iallefall å være et godt tegn at du ikke har magesmerter, og fortsatt har graviditetssympomer..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 hei jeg hadde en sånn rosa blødning i begynnelsen tidligere enn deg.. nå er jeg 30+4 så trenger absolutt ikke være farlig selvom de er grådig ekkelt og skummelt da... du skal nok se de går nok helt fint
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Det var jo gode nyheter! Høres ut som dette kommer til å gå bra. Hold oss gjerne oppdatert :-)
MissAntrop Skrevet 22. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2009 Det skal jeg gjøre! Tusen takk for at du bryr deg, Sanasol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå