Gå til innhold

Noen som har hest her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så himla lyst på ny hest, er 6 år siden jeg solgte hoppa mi, men har i ettertid jobba med hest og ridd andres hester... MEn det er jo ikke det samme! ;)

 

Nå er jeg skikkelig i tenkeboksen altså...

 

Hvordan klarer dere å kombinere hesten og ungene pluss jobb? Jeg skal ut i 100 % etter permisjonen... Jobber da turnus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har, og da hadde jeg bare et barn og jobbet kun lørdag. så ble jeg gravid igjen. og nå er hesten til salgs. sambo jobber på sjøen, så det går bare ikke når han er borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...