MammaMia123 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Har så himla lyst på ny hest, er 6 år siden jeg solgte hoppa mi, men har i ettertid jobba med hest og ridd andres hester... MEn det er jo ikke det samme! Nå er jeg skikkelig i tenkeboksen altså... Hvordan klarer dere å kombinere hesten og ungene pluss jobb? Jeg skal ut i 100 % etter permisjonen... Jobber da turnus.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 ja jeg har, og da hadde jeg bare et barn og jobbet kun lørdag. så ble jeg gravid igjen. og nå er hesten til salgs. sambo jobber på sjøen, så det går bare ikke når han er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå