Gå til innhold

Kjenner dere spark?Hvilken uke er dere i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17+4 og kjenner godt spark nå.Har kjent det en gang på utsiden.. Mitt 2 barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingenting.

Er 16+6, førstegangs og med forliggende morkake.

Skrevet

Er nå i uke 19, har kjent spark siden uke 15 ca. Dette er mitt andre barn, har forliggende morkake. Mannen kjente spark fra utsiden første gang i uke 16.

Skrevet

Jeg er i uke 18, og ikke kjent noe enda.. ingenting. ;(

Er førstegangs..

Skrevet

Jeg kjenner masse spark og bevegelse hver dag..er i uke 23 nå. Kjente første tegn på liv da jeg var i uke 16.

Sist jeg gikk gravid kjente jeg ikke liv første gang før jeg var i uke 22.

Skrevet

Jeg venter førstemann nå, og har kjent spark daglig fra ca uke 15. Jeg har morkaken foran, så litt rart at jeg kjente så tidlig, men det var liten tvil om at det var spark det var. Samboern kjente bevegelse inni der fra uke 18, men ikke skikkelige spark før jeg var bikket 20 uker.

Skrevet

Hjelp jeg er 17+2 og kjenner ingenting, huff å huff. Skal heldigvis på ul neste uke. Dette er mitt tredje barn:))

Skrevet

Jeg venter vårt tredje barn og har kjent små spark i ca en uke nå, er 16+4 i dag. Syns det var tidlig og var i tvil på om det kunne stemme, men det stemmer:)

Skrevet

Kjente spark for første gang for ein time siden! Er så gøy! Er 17+3.

Men har kjent kriblinger siden eg var i uke 15. Er min nr.2 =)

Skrevet

Er i uke 19 og kjenner ingenting:((( Er mitt tredje barn, så synes det er litt rart, og på en måte litt trist å ikke ha kontakt med barnet. Har vert på ul og alt er vel. Har morkaken foran, og har vel sikkert ikke hatt det de forrige gangene...

Skrevet

Jeg er i uke 21 og kjenner ingen ting. Ikke en liten fiskehale eller boble en gang. Begynner snart å bli litt bekymret. Jenta ligger i seteleie, så antagelig derfor.

Skrevet

Ja, ganske mye, til og med opp i ribbena nå. Er i uke 25 med nr 4 :-)

Skrevet

Jeg har kjent tydelige spark side uke 17. Er idag 21+4. :) Inatt tror jeg kjente at babyen hikka for første gang! =)

Skrevet

Kjenner veldig mye liv...hver dag:)

er så gøy,tror det er en aktiv liten luring der inne :D

er i uke 26..

Skrevet

Kjenner masse små spark nå.Er uke 18+2 :) Men det er ikke regelmessige(mønster) på de enda.. om det blir det... :) Skal på ultralyd på onsdag! Gleder meg!!!!

Skrevet

Begynte å kjenne bevegelser i uke 18 jeg, men kjente første spark på utsiden i uke 20. Er nå i uke 22 og kjenner spark/bevegelser hver dag i større eller mindre grad. Veldig artig! morkaken ligger foran hos meg også, så den demper nok litt. Er førstegangs.

Skrevet

Jeg var 15+0 da jeg kjente den første lille bobla i magen som sprakk! Har i ettertid kjent det 2 ganger til... Er første gangs. Spennende :)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg er 15+1, og har ikke kjent noe enda. Jeg er skikkelig utålmodig, og kjenner jeg blir veeeldig irritert på de som har nerver nok til å spørre om jeg har kjent bevegelser enda. Særlig på familien, som spør HVER GANG jeg treffer dem ;-))

Skrevet

Kjenner daglig liv, og har kjent det siden uke 15 omtrent.

Kjente første tegn til liv allerede i uke 12-13, sykt tidlig men ingen tvil.

Er 3.gangsfødende.

Ingen rutine på noe enda, og noen dager er det putt stille og ingen lyd fra den lille.

Skrevet

De første boblene kjente jeg tidlig i uke 14-15 og spark/dytt uke 16-17, men det var kun 1-2 gang av hver og så stille lenge...

Er 20+2 i dag kjenner litt liv og bevegelse, kilinger og spark iblandt. Ikke noe mønster enda, men nesten hverdag er det i hvertfall noe :) har foranliggende morkake og er første gangs. Ikke kjent noe på utsiden enda. Har litt ekstra på magen fra før og så var det morkaken da.... vi må vel vente en stund til, lill-jenta må bli sterkere.

Skrevet

Er 16 + 2 og har ikke kjent noe enda. Har morkaken foran, da kjenner man vel ofte senere ? Med førstemann kjente jeg første spark i uke 17, men er innstilt på at jeg må vente lenger denne gangen.... :-o)

Skrevet

Har begynt å kjenne liv de siste dagene. Har kjent litt tidligere også, men veldig diffust så har ikke vært sikker.

Morkaken ligger fremme så kjenner det faktisk best når jeg legger meg om kvelden og legger hånda på magen. (altså utenpå) 4. gangs.

Er 18+2 i dag og ul på onsdag:)

Skrevet

er 22 uker på vei, var 13 uker på vei da jeg kjente liv både denne gang og forrige gang..

Skrevet

er i uke 19 og kjenner tydelige spark daglig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...