<3PerLe<3 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 skal snart fortelle det til foreldrene våre og har så lyst å gjøre det på en litt kul måte. har ikke lyst å bare si at dere skal bli besteforeldre. jeg er ikke så kreativ, så hadde vært så glad for mange forslag hvordan har dere fortalt det? har ikke fått vært på noe tidlig UL, da jeg ikke tror det er nødvendig. tenkte å hvertfall vente til jeg var i 8 uke. er nå snart 7 uker på vei =) håper på MANGE svar! KLEM
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 ja det var det jeg er selv i uke 8 + 2 i dag, og har enda ikke mannet meg opp til å si det til andre enn typen min og min bestevenninne... dette fordi jeg har mistet to ganger tidligere og vil være sikker... denne gangen tenkte jeg at jeg rett og slett skulle være litt frekk av meg... jeg vil vente å se at alt går bra, og hvis jeg kommer meg til UL rundt uke 17-19 og alt viser seg å være fint med barnet... tenkte jeg å legge UL bildet på spisebordet med en post-it lapp over hvor det skal stå: Her er barnebarnet deres, vi snakkes til middag
NurseShark Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Ja, jeg er enig i at det er morsomt å gjøre det på en gøyal måte. Jeg er bare 5 på vei, så litt tidlig å spre til alle, men jeg hadde synes det ville vært morsomt å gå innom min mor med en blomst (som min samboer gir) hvor det står: "gratulerer, snart sklal du bli bestemor, holder du av en uke neste sommer som barnevakt??" hehe.
Kristine-jenta Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg er 8+3 uker på vei, og har bare fortalt det til samboer og søstra mi enda. Vi vil vente til det har gått 12-15uker med å fortelle det til resten av familien. (er planen hvertfall!) Jeg har tenkt å kjøpe kaffekrus hvor det står "verdens beste bestemor/bestefar" på jeg, og gi de som gave den dagen vi skal fortelle det!
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Foreløpig er det bare mannen min og ei god venninne som vet at jeg testet positivt. Har en liten plan om at tre-åringen skal få fortelle bestemor og bestefar at mamma har en baby i magen når det nærmer seg tiden for å fortelle. Men vi får se hva det ender med
Gjest Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg har fortalt det til de fleste.. Men jeg skal annonsere det til resten på denne måten her: Har bestilt en t skjorte til 1 åringen min hvor det står med stor skrift fremme: Jeg skal bli STOREBROR!! Den skal han få ha på seg i barnehagen på mandag, etter dette blir vel bildet annonsert på fjesboka! Da tenker jeg at alle får vite det:)
*babydrøm87* Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 hvor får du tak i sånn tskjorte hvor det står jeg skal bli storebror???
babymiffy Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Til mormor tenkte jeg bare dukke opp med strikkeoppskrift på hentesett fra nøstebarn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå