zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hvordan går det med dere? Selv går det veldig bra!! Kvalmen er over og jeg kan innta så mye godis jeg bare vil:)) Har kommet til uke 17 +4 og skal på ordinær ul neste uke(29 april) Gleder meg!!
Lillemy-77 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hei zoia:o) Jeg er nå 18+4 og holder akkurat nå på å fortære en pose M....huff...har sjokoladedilla deluxe for tiden...håper det gir seg... Ellers er formen grei, har ikke vært plaget med kvalme, men derimot vært helt utmattet. Er nå sykemeldt 50%, noe som hjelper meg masse. Driver å kjenner på litt bekkenløsning nå da...har ikke hatt det før, så håper det går over igjen...selv om kanskje sjansen for det er liten. Skal på ul i morgen, gleder meg utrolig masse!! Er MEGAspent på om det er en liten jente eller gutt inni magen min ) Har du vært plaget med kvalme fra tidlig til nå? Huff, er ikke noe særlig, jeg var skikkelig plaget med min forrige graviditet. Klemmer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå