Gå til innhold

bæresjal anbefalinger??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil høre deres meninger om ulike bæresjal før jeg kjøper noe.. har ei lita tulle på 6 uker som jeg er lei av å bære på dag og natt.

fint om dere legger med link til siden så jeg kan finne fram til det sjalet du synes er best :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mei tai babyhawk er super!! Bruker den rundt i huset også. Får mye husarbeid gjort på den måten, og babyen sover rolig og godt.

Skrevet

Bruker MobyWrap til mi tulle på to mnd, har brukt den siden ho var nyfødt omtrent.

Kjøpt på lotusbarn.no

Kjempe fornøyd, bare når man skal handle, aleine med den lille. Så er den gullverdt. To hender frie, og en fornøyd unge.

Skrevet

Manduca-selen sverger jeg til da, men så er jenta mi endel eldre enn din (6 mnd), så vet ikke om den er så god for de bittesmå...Veldig enkel i bruk; ikkeno knyting eller annet fiksfakseri, og kan brukes leeenge=) Her er link:

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258

Skrevet

Jeg har Maya-slynge som jeg er veldig fornøyd med. Det var sinnsykt digg å bære henne så tett når hun var liten og bruker den enda, nå er hun snart 5 mnd. Men skal bestille meg en Manduca som er grei nå når hun veier litt mer, prøvde Ergo sin men likte ikke den så godt.

Skrevet

Min favorit er Didymos Indio som du kan kjøpe hos blant annet lotusbarn.no Utrolig stødig sjal som fint kan brukes fra nyfødt og iallefall i 2 år (lenger har eg ikke prøvd, men tipper det er like godt å bære med når D er 4 år også;)

Skrevet

Vi har også brukt MobyWrap fra poden var ganske liten. Veldig fornøyd med sjalet. Nå er han 5 mnd, og jeg synes det er litt dillete å få ham ned i sjalet, så vi har gått over til en Manduca bæresele. Så langt godt fornøyd med den også.

Skrevet

Sleepywrap fikk jeg anbefalt her inne. Kostet mye mindre enn de andre, siden man kjøper fra USA og i hvert fall i fjor ble den så billig, at man slapp tollavgifter. Tror vi endte på under 300 kr med porto:

www.sleepywrap.com

Har vært veldig fornøyd. Barnet kan bæres i den opp til 20 kg (ikke at jeg tror jeg noen gang kommer til å finne på å gjøre akkurat det= ). Funket på vesla som var putebarn (hofteleddsdysplasi).

Har ikke prøvd de andre, så du må jo bare sammenlikne og finne ut hva som passer til deg og ditt/deres behov. God bæring! = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...