Gjest Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Er det andre som mistenker KISS syndrom på babyene deres? Helsesøstra mi tror jenta mi har det. Her hvor jeg bor er det 5 ukers ventetid for og få komme til behandling. HUFF!! Mi tulle skriker ikke døgnet rundt,men nok ifølge meg!! Andre som har erfaring med KISS??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg svarte deg litt på den andre tråden ang søvn, men kan også si at jenta mi hadde en mild mild form for KISS 2. Men hun er verdens blideste og glade lille baby, så de trenger ikke skrike non stop for å ha KISS. Uansett er det vel greit å få sjekka det opp kanskje? Det er jo gratis og veldig raskt gjort.. Har du ikke mulighet til å oppsøke en privat klinikk, som kanskje har litt kortere ventetid? 5 uker er jo leeenge..
Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Gratis? Hvor da? Er bare en i hele byen der jeg bor som kan dette med KISS:(
Dubros Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det er skrevet masse her inne om kiss...søk opp på DIB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå