☆lillastjerne☆ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Snakket i telefonen med samboer, han ble veldig uklår og jeg hørte ham ikke. Jeg sa hallo?? flere ganger, og da hørte jeg en damestemme som sa hallo! Jeg trodde det var noen som hadde ring meg så jeg sa hei! Men da hørte jeg at hun snakket videre med noen andre, som jeg ikke hørte! Sa hallo, flere ganger , men ingen som hørte meg virket det som. Hørte alt hun ene sa, men jeg syntes det var ekkelt å la på!! Angrer litt nå, for kunne jo funnet ut hvem det var.. Tenk om jeg hadde hørt noe jeg ikke skulle hørt...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Høres ut som du er blitt koblet til noen andre sine linjer. Mobil eller fasttelefon? Det meste er vel digitalt, men dersom det er trådløst, så kan man vel havne på samme frekvens (?) som andre... Mine foreldre opplevde dette ofte med fasttelefonen sin før. Når man ringte ut, så kunne man svakt høre andre også snakke. Det var så svakt at man ikke kunne oppfatte hva de sa, og det hørtes ut som de snakket et annet språk.
tvkrus Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 pussig det sjedde da jeg snaket med pappa om søndagen å putslig kom det et kvinne stemme også ble samtalen brutt vet det skjedde noen ganger før serlig der mormor og onkel bodde/bor de var siste på linja og vis de ringte samtidlig ble de på samme "linja"
Mockanin Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 For mange år siden opplevde jeg det samme. Jeg satt og snakket med en veninne på fasttlf. (var ca. 14-15 år) og plutselig var en av annen dame på linjen hun bodde bare noen km. unna oss. Litt ekkelt for hun hadde helt sikkert lyttet til oss før hun ga seg til kjenne.
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Var på mobil.. Hørtes ut som det var noen herifra byen(bor i en forholdsvis liten by), snakket som meg! Lurer faktisk på om jeg hørte hvem det var også!! Ikke noen jeg kjenner ,men ei jeg vet om. Tror jeg kunne kjenne igjen stemmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå