Kæmma og trultene Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Fikk vite ogår at veksten siste mnd har vært for dårlig, og skal til kontroll igjen om 2 uker. Og ble bedt om å følge godt med på liv der inne.Bare det er jo nok til å bli superstressa hehe. Igår kveld var det litt baluba da jeg la meg, men idag er det myyyyyye mindre action enn vanlig! Magen pleier å bumse i alle retninger, det er press og stikking og nesten ribbeinsbrudd til lunsj og har vært det i flere uker. Men idag er det knapt bevegelse, kjent en liten runde med hikk bare og så kjenner jeg det hvis jeg dytter på eller bytter stilling kjapt. Men ingen stor reaksjon liksom, som vanlig. Og så får jeg innimellom vondt i magen - kvier meg litt for å ringe for jeg har vært inne pga lite liv et par ganger før og da var alt bra... Så da lurer jeg på om bebisen blir veldig rolig hvis jeg er litt stressa og bekymra i hodet?? At det kan være derfor? Har spist og drukket triksene i boka.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Først og fremst syns jeg du skal på kontroll før det har gått 2 uker.. Det er jo lenge å vente når man er beskymra etter enn sånn beskjed. Men kanskje du skal ringe ahus? Så kan du komme inn på en sjekk? Ikke tenk på at du har vært inne før.Forrige gang var jeg beskymra flere ganger pga lite liv, så vi dro til ahus på kontroller flere ganger.Men hun var veldig rolig i magen av seg hele tiden og da. Denne gangen er det stikk motsatt. Og siden du er vant med mye liv, kan det være greit å bare dra inn for en sjekk? Absolutt ikke noe gøy å gå rundt og være redd.
Kæmma og trultene Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 De trengte visst 14 dager for å måle magen med rette mellomrom av en eller annen grunn....og da har jeg fått svaret på glukosebelastningen jeg skal ta også. Men skal ringe ahus dersom det ikke hjelper etter jeg har sovet litt - må ta meg en lur før jeg henter vesla i bhg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå