Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska dere på freie i sommer? Hvor langt er dere på vei da? Er det noen ''grense'' for når dere ikke ''tør'' å reise? Det er kanskje bare meg, men er litt urolig for at det skulle skje noe når jeg var ute å reiste.. Har termin i august og reiser senest i juni d ajeg er ca 6,5-7 mnd på vei.. Ska ikke til utlandet, bare i Norge i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å holde meg hjemme de siste 4 ukene helst. Men dette fordi dem måtte stoppe forrige fødsel i uke 30 og han kom 12 dager før termin..

Når jeg drar på ferie denne gangen er jeg 31-32 uker så det blir på besøk til slekt og venner. Blir ikke noe langtur her :)

Skrevet

Vi skal bare noen småturer/langhelger. Ikke fordi vi er særlig bekymret, men bekkenet mitt fungerer allerede dårlig når det gjelder å sitte lenge i strekk - så tviler på jeg er i form til noen langtur i verken bil eller fly innen sommeren. Og danskebåten frister liksom ikke så voldsomt etter å ha stresspendlet til Danmark i fleng for å få laga ungen. =P

Har ikke termin før i begynnelsen av oktober.

Jeg er litt grinete fordi bekkenet skrangler slik, så sitter allerede og fabulerer om lang USA-tur i permisjonen. Satser på vi får en reisevillig baby, hehe.

Skrevet

Vi skal til Kreta om 2 uker å være der i 2 uker, gleder meg masse.. Da er jeg 5 mnd på vei :) Resten av sommeren blir vell turer rundt i Norge eller hjemme å slappe av..

Skrevet

Vi reiser til Kreta om 3 uker;) Skal være der i en uka, så det skal bli godt;) Er da i min 6mnd..

"smilefjes + gutte`nurke:)" Vi tar vel samme flyet hjem vi da kanskje?? hehe...

Skrevet

Vi skal på familietur til Tyskland i uke 33. I fem dager. Kommer hjem når jeg er 34 uker på vei. (Skal ta fly, og har sjekket at dette er i orden!). Men tenkt å ha en time hos jordmor/lege før vi reiser, for sikkerhetsskyld.

Ellers skal vi bare være hjemme og vente på lillegutts ankomst i sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...