Gjest Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal ha med på tur! *Førstegangsfødende*
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Våtservietter, bleier, liten tube med steril gele' (sånn håndvask uten vann- greie), smokker, en liten pakke kjeks, noen smikker, plastskjeer...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg ikke brukt stelleveske/bag/sekk på år og dag, men til nyfødt ville jeg hatt med: 3-4 bleier våtservietter 3 skift til baby (hadde spygulp-baby sist) rumpesalve sånn håndvaskflaske som sauen snakker om 3 smokker stellematte lite håndkle til stellematta gulpekluter en ekstra topp til meg en ekstra truse (under renselsen) bind ammeinnlegg Tror det er det... Dette er jo for tiden fra fødselen og til baby begynner med mat... Bruker man flaske må man jo også ha med en liten termos kokt vann, 1 flaske med kaldt vann, tåteflasker og mme pulver... ;-)
Gjest mphs Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 I tilegg til det de andre allerede har skrevet ville jeg hatt med vannflaske til mor, papir(halv dorull f.eks det er alltid noe som skal tørkes)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 bleier, vaskeservietter, sinksalve, ammeinnlegg, antibaktriell spray + servietter, smokker, skift, plastpose, stellematte, engangsstellematte til å ha oppå fra libero, gulpekluter, papir (engangs fra euroshopper) og når de begynner å spise mer mat: smekke og skje. tror det var det....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 til nyfødt har jeg med: bleier vaskeservietter ekstra skift til baby gulpekluter ammeinlegg bind ekstra genser/topp til meg det som alltid ligger i stellevesken er: libero stelleunderlag liten prøveflaske med babyolje og zinksalve liten flaske med håndrens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå