mirredutt Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg og sambo skal etter mange år sammen gifte oss. Har ikke tenkt å gjøre det så stort, men blir vel et kirkebryllup med påfølgende middag og fest. Er det for sent å planlegge bryllupet nå dersom vi skal ha det i midten av august?
Sivalur Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Ikke for sent nei, men spørsmålet er jo om dere finner ledig kirke og lokale på den aktuelle datoen når det nå er såpass sent på året. Hvis dere vet om et lokale og det er ledig tid i kirken, så vil jeg tro det går helt fint! Enklere hvis dere ikke MÅ ha en bestemt dato, men kan ta den første som dukker opp hvor både kirken og lokalet er ledig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg syns ikke det, men det eneste som kan være vanskelig er høysesong i kirka og hos fotograf/feststed. Vi forlovet oss i november og begynte så smått å ringe rundt rundt jul, og da var det flere dager i august som var opptatt både her og der (hvis det var ledig i kirka var det fullt hos fotograf og omvendt), så vi flyttet bryllupet til juli (av alle ting, men da fikk vi puslespillet til å gå opp). Selve forberedelsene trenger man jo ikek haugevis av tid på )
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vi brukte drøyt to mnd fra han fridde til vi var gift. Fikk Drømmebryllupet vi ønsket oss, både iform av gjester, lokale, musikk, mat, klær osv.. Så det går ann, ja:0) Var gøy å bare sende ut invitasjoner uten forvarsel, mange som ble overrasket. Aberet var at noen i sleten ikke kunne komme, da de hadde lagt andre planer siden det var litt kort varsel, men sånn blir det vel alltid, uansett. Vi hadde ca. 130 gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå