moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Sambo blir 30 år i sommer. Og hadde tenkt å lage til fest for han. Lurer på om jeg skal invitere noen av de nærmeste vennene mine selv om de ikke akkurat er vennepar. Er det litt rart eller helt normalt siden de kjenner han ganske godt også? Det blir jo bare de 3-4-5 nærmeste av mine venner i så fall..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Om det blir på bekostning av hans kompiser synes jeg ikke det, men om de kjenner han godt ville jo det være normalt vil jeg tro.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Hva mener du på bekostning av hans kompiser? Skal jo invitere alle kompisene hans også. Jeg tror det blir 2-3 venninner som blir aktuelle som ikke er i vennepar.
blond Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Heldig han er som får fest! Hvis det blir en stor fest og han liker vennene dine er det vel ikke noe problem? De kan kanskje være med på ordningen slik at de ikke er hovedgjester? Hva er dine for- og motargumenter?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Hva er en stor fest? Han liker de. Hvordan være med på ordningen slik at de ikke blir hovedgjester? Jeg er visst ikke så inne på festing lenger he he =) Mine forargumenter er at det er mere gøy for meg, flere venninner å danse med, tror også han vil synes det er litt stas at de kommer til han. Har vel ingen motargumenter, men ville bare høre om det var noe rart å gjøre. Eller helt normalt.
blond Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Jeg vet heller ikke hva som er vanlig, men det blir sikkert bra å invitere dine venner også. Hvis det "bare" er en fest, uten å sitte pent ved bordet og bli servert så er det ikke noe å tenke på med ordning. Da gjøre det meste på forhånd. Det er bra for deg, så kan du kose deg med på festen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2009 Ja det blir en "rølpefest". Har sikkert noe mat, er det fint vær begynner vi nok ekstra tidlig =) Men det blir nok bare grilling ved fint vær eller noen pizzaer eller noe. Blir ikke dekket til bord, blir noen stoler rundt om og papptallerker.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Dette lurer jeg også på! Jeg har en del venninner fra gammelt av som jeg ennå har kontakt med. Før vi fikk barn var mannen også med ut med denne "gjengen", men har hatt lite å ingenting med dem å gøre de siste 5 årene. Vi priorieterer liskom ikke å gå ut med dem når vi har barnevakt for ungene, men jeg treffer dem som regel alltid når jeg er ute alene. Vi har en tre fire vennepar som vi er mye sammen med og som det er helt naturlig å invitere. I tillegg har mannen noen arbeidskollegaer som han mest sannsynlig har lyst skal komme. Tror liksom ikke han har så mye utbytte av at mine gamle venninner skal komme, men er litt redd de blir fornærmet?!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2009 Ja det er ikke helt lett det der. Bestekameraten til sambo ble 30 for ikke så lenge siden. Sambo var opptatt den helga, men vi ble enige om hvis jeg fikk barnevakt så måtte jeg jo komme. Men jeg har jo også kjent han i 7 år og han er sammen med hun som var bestevenninna mi før. Så det var kanskje mer naturlig å gå der. Det er jo også en fin mulighet til å bli litt kjent med kjærestene til mine venninner. Litt gøyere å ha dem på middag og sånn når man kjenner de litt. Syns egentlig fest er en fin mulighet til å bli kjent med folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå