cherry coke Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Ble bare litt inspirert av Paradise tråden, der flere sa at om noen hadde sagt noe slikt til dem hadde de klabbet til henne.. Jeg har ikke blitt snakket til slik før, men jeg tror at det skulle mye mer til før jeg hadde slått. I selvforsvar hadde jeg slått, men ikke om jeg ble verbalt angrepet. Har fått meg en på nesa (av min eks) selv, og det var en ganske ekkel følelse.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg skammer meg som en hund, men jeg har faktisk klabbet til mammaen min. Skal sies at det var i en periode hvor jeg var sinnsykt stressa, jobbet myyyye mer enn hva sunt var i tillegg til eksamenspress. Og idiotien ble utløst av at hun gikk inn på rommet mitt selv om jeg ikke sa "kom inn" og jeg følte meg da trampet over (var noe med diskusjonen også). Ikke hardt men ille nok. En "vanlig" krangel hadde ikek vippet meg så av pinnen.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg har slått i selvforsvar. Og så klabbet jeg til et kvinnemenneske en gang når jeg var 14-15, som oppførte seg omtrent som Lene i går. Men hun slo først da...
Tøysetipp Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Nei. Det kommer jeg vel ikke til å gjøre heller, med mindre det er i selvforsvar. Fått meg en på nesa selv. Prøvde å snakke til en bekjent, om at hun fikk ta seg sammen. Oppførte seg som en dust- og det fortsatte hun med. (10 år siden)
Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg tåler nok veldig mye drit før jeg slår ja... har kun smekka til en person i hele mitt liv, og det var fordi han klådde på meg hele tiden selv om jeg aviste ham ganske krast opp til flere ganger. Da han begynte å klå under skjørtet mitt, så tente jeg på alle plugger og smekka til ham.
MissUnderCover Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 ja jeg lappet til xen min, han sperret døra for meg og nektet meg og reise da jeg gjorde det slutt, og i tillegg holdt meg fast. Og det var HAN som var utro..$. det svartnet litt for meg... men fyren er veldig tvilsom, og jeg vet han er voldelig selv. han slo aldri meg da...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Ja. Har banket en mann. Likevel var det han, og ikke jeg som havnet i fengsel. Jeg mener jeg hadde god grunn. Aldri klabbet til noen, og hadde nok ikke klabbet til i verbal krangel, selv om jeg hadde blitt klabbet til først.
Himmel og hav Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Ja, jeg klappet til en ekkel fyr som først hadde fulgt etter meg en hel kveld på et utested, for deretter å stille seg helt inntil meg bakfra ved baren og stikke hånda mellom beina på meg og snøvle inn i øret mitt at "dette er det damer som deg liker". Da spant jeg rundt og klabbet til han. Ikke veldig hardt, men nok til at han endelig tok hintet... Jeg klappet også til mannen min i fjor sommer... Vi tullet og fjaset og jeg skulle egentlig bare lissom-slå til han. Planen var å stoppe rett før jeg traff, men i det jeg sendte hånda i retning kinnet hans, så flyttet han på seg og resultatet ble en ørefik så det sang...ups! Jeg ble tilgitt da, men jeg blir fortsatt flau av å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå