Gå til innhold

Hvor lenge varer denne "Hæ??" perioden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 3, og vi blir sprøøøø! Sier noe til han, så svarer han hæ. Gjentar det samme, opp til ti ganger, og han sier bare hæ hver gang. Why?? Han hører jo, og han skjønner hva vi sier, for vi kan jo snakke sammen også, men noen ganger blir han helt opphengt i denne hæ'ingen. *sukk*... innbiller meg at det er normalt for alderen, men hvor lenge varer det tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir avløst av "hvorfor det" til ethvert utsagn når de nærmer seg 4. Så det går over men du blir ikke mindre gal ;oDDD

Jeg har gjentatt 1-2 ganger og har hun fortsatt med "hæ" så sier jeg bare "du hørte hva jeg sa" (for det er ikke noe galt med hørselen hennes altså).

Skrevet

Hæ????

Skrevet

Jeg nærmer meg tredve.. Sukk.

Skrevet

Hehe... har hørt fra svigermor at mannen min spurte om alt mellom himmel og jord når han var liten - og det gjør han jo forsåvidt enda - så når guttungen kommer i den alderen blir det vel enda verre ja! :)

Å si hæ en gang er jo greit nok, men ti ganger til den samme setningen - det er det vel ingen på tredve som gjør håper jeg! :) Skal bruke tipset om å si 'du hørte hva jeg sa'.

Skrevet

"du hørte hva jeg sa" fungerte på vår lille mann :)

Gjest amandine
Skrevet

Hvis du er helt sikker på at han hører?...Ellers går HÆ til hvorfor etter en stund, og så begynner de på HÆ igjen he he eldste her på snart 18 starter alle svar med HÆ uansett. Men det var gjerne ikke det du ønsket å høre he he he kan jo ta motet fra hvem som helst!

Skrevet

Hm, er jo rimelig sikker på at han hører, ettersom vi ofte kan ha fine samtaler. Men han har jo ikke så veldig bra språk heller, skal faktisk utredes av logoped nå, kanskje vi skulle tatt en hørselstest for sikkerhets skyld.

Huff ja, blir neppe enklere i tenårene!! Da er man kanskje heldig hvis man får svar i det hele tatt.. :)

Skrevet

åh nå kom jeg på at jeg hadde en venninne før som sa hæ hver gand du snakket til henne, men så svarte hun på sprøsmålet ett nanosekund etter at hæ'et var ute.. så jeg er fristet til å si aldri. hahahahahah.

Gjest amandine
Skrevet

HÆ.....? Jeg og gubben klikker i vinkel etter lange samtaler med Mymlen 17,5 år... Hæ....? Litt nølende, akkurat som om hun trenger litt tid til å samle tankene før hun svarer he he. Det er faktisk til å bli sprø av! Lykke til , trekk pusten dypt, det går nemlig ikke over

Skrevet

amandine..hehe. akkurat sånn var denne venninnen min også. lurer på om hun gjør det enda.

Skrevet

Jeg tror de fleste unger har en "hæ?-periode"! Våre to eldste har hatt det begge to, og den yngste av dem (som akkurat ble fire), var ferdig for noen måneder siden. Og ja; det er til å bli fullstendig sprø av! Vi fikk sakte, men sikkert plukket det av dem ved å "ta igjen" med samme mynt...! Hvis de spurte om noe så svarte vi med "hæ?", rett og slett for å illustrere et poeng. De skjønte det begge to relativt kjapt at det er fryktelig irriterende å få et "hæ?" til svar hvis det er noe man lurer på, så de begynte å ta seg i det selv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...