Gå til innhold

April: Det passer ikke å føde nå....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

For et utsagn, men jeg har virkelig ikke tid :-)

 

Vi skal bygge terrasse og har ventet siden i fjor på en snekker som skulle dette.....han skulle komme om en mnd tid. Plutselig i går ringte han og sa han kom om en time for å se.*panikk* Vi var jo ikke ferdige med å planlegge....Så nå driver jeg her å justerer tegninger og klør meg i hue for vi må måle opp og rulle av igjen plenen i dag ( gubben i arbied med meg i stolen :-) Så kommer snekkeren tilbake for å beregne materialer som vi skal bestille. Disse vil trolig komme fredag og snekkeren i helgen *puh'

I tillegg til dette har bestemoren min brått blir veldig dårlig nå i helgen. Hun var ensprek gammel dame, som plutselig i helgen bare har tullet og griset og ikke kunne gjøre rede for seg. Hun skulle legges inn i sykehus, men da ambulansen kom nektet hun det gitt og kom etterhvert til seg selv i noen grad i hvertfal..., men hun er dårlig. Jeg var hos henne i går og ser absolutt ikke bra ut og er slettes ikke med. Vil ikke spise og drikke og ligger til sengs.....mamma og tante må være der hele tiden.........umulig å se hvordan eller når dette ender og mamma er den eneste aktuelle barnevakten vi har ved en fødsel.... Dessuten har jeg er nært forhold til bestemoren min og vil gjerne være der for henne nå.....

 

Så; det passer ikke å føde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...