Gå til innhold

Hjelp til middagsforslag når man er kvalm 24/7!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt vant til dette jeg, var ikke slik sist, og mat må man jo ha.. Ingenting annet enn grillmat som frister men det passa dårlig i dag... Noen gode tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff følger med deg, jeg har vært mye kvalm jeg også. Spesielt ille er det at jeg lagde mat og gledet meg til å spise men så orket jeg ikke å spise noe alikevel:(

min anbefaling: spis det du har lyst på der og da, grille kan man jo gjøre selv om man ikke kan spise ute?

Hos meg funket bare mcdonalds pomfritt en periode, er bedre nå og prøver å spise sunt og variert!

frukt, hvordan går det for deg?

Jeg kan spise litt frukt og det hjelper:)

Akkuratt nå funker Piano Duo Yoghurt, hehe for se hvor lenge det varer!

God bedring, hvis det er kjempe ille hadde jeg spuirt legen om kvalmedempende piller!

Skrevet

Ble sykemeldt denne uken for det meste har lyst til å komme i retur.. Og viss det ikke gir seg til neste uke snaket hun om en type reisesyketabeletter som jeg skal prøve fra neste uke dersom dette ikke gir seg.. Har vært kvalm fra 3 døgn før jeg fant ut at jeg var gravid, men da bare på ettermiddag/kveld og da bare kvalm, ike kasta opp. De 5 siste døgnene har det vært hele døgnet, våkner om natten og er dårlig tom. Kaster opp før jeg rekker å få i meg mat på mårran.. USJ!

Skrevet

Høres ut som om vi har det ganske likt. Jeg var kvalm sist, men på langt nær sånn som dette. Jeg ble kvalm tre dager før jeg egentlig skulle hatt mens. Er 9 uker og har tatt av 5 kilo til nå. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, har jo ikke noe som helst tips å komme med. Her går det kun i nystekte fine rundstykker. Eneste som går ned..

Skrevet

Hei! Er jo ikke akkurat middag da, men jeg har spist MYYE potetstappe de siste 35 ukene... Stort sett det eneste jeg har hatt lyst på, i tillegg til druer og appelsiner.

Skrevet

Potetstappe med pommesfrites krydder på hørtes godt ut... rart jeg ikke har tenkt på det...?! Noen fler???

Skrevet

middag er vell det værste måltidet når man er garvid...er 15 uker jeg,og er over den værste kvalmen men matlysten har enda ikke kommet tilbake....her går det også i chips...lett fordøyelig og ikke for mye smak...prøvde å lage kjøttboller i går,men da kasta jeg opp av lukta :S

prøv med ting som ikke smaker så mye som, nudler, pasta, grønnsaker, suppe....

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...