Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Må jo bare smile når jeg ser på gutteplutt som ligger ved siden av meg i sofaen og sover. Og ler! Eller, det er vel kanskje som med smilet helt i starten - henger mer sammen med fordøyelse eller andre kroppslige greier enn akkurat at han syns noe er spesielt fornøyelig. Men latter altså - ER det bare noe som skjer med kroppen eller ler han faktisk? Han har aldri ledd i våken tilstand da, 8 uker nå )
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 kanskje han trener i søvne og snart skal vise dere et skikkelig smil lillebolla her er 9 uker og har de siste 2 ukene smilt når vi ser på henne og spør om hun kan smile og nå har hun avansert med å begynne å le. skikkelig gliiiis og så jobber hun helt i fra føttene og oppgjennom kroppen og veier med armene før det kommer noen små latter"grynt" er jo så herlig da
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Ja her er det voldsomt til smiling når vi koser oss da, og så jobber han voldsomt med kroppen før det unnslipper et typisk baby "gooo" ut av ham. Koser meg jo glugg i hjel med bare det, men blir artig når han ler skikkelig. Og så håper jeg han er litt rausere med latteren enn storesøsteren hans var; hun lo èn gang da hun var 3mnd, og etter det ble det ikke mer før hun nærmet seg året tror jeg - bare iherdig smiling, hehe. Nå når jeg skriver det om storesøster føler jeg det som vi har dèt depressive hjemmet, men det har vi ikke altså og nå ler hun seg skakk rett som det er (som oftest av typisk barnehagehumor, men det er vel egentlgi helt normalt, haha).
Gurine Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg tror nok ikke de første smilene bare er pga magen altså. Snuppa vår smilte titt og ofte allerede på sykehuset etter fødselen, men mest i søvne i starten. Og det var helt uavhengig av uro eller magetrøbbel, så både vi og personellet fant ut at hun måtte vel bare være veldig fornøyd Hun har også hatt sånne anstrengte smil innimellom også, så det er forskjell på smilene og mageknipene Snuppa vår er 5 mnd nå, og ler stadig, men det fører nesten alltid til at hun begynner å hikke, og så gulper hun, og så får hun vondt av hikken og vil ha pupp. Gleder meg til hun kan le uten å få hikke, merkelig at latter skal føre til hikke egentlig
Nea og juniors mamma Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 De er så fiiiiiiiiiine når de smiler og ler Kjenner det varmer kroppen min fra tåspissene til hårrota når gullet hikster av latter til.....ingenting hi hi. Kan ligge på stellebordet og se i veggen for så å bryte ut i latter og glise stort samt jobbe iherdig med hele kroppen. Hun er 9 uker i dag og har de 3 siste ledd tydelig, i søvne lo hun allerde fra uke 3. Gutteplutt til yaddaline ler nok av velvære. Kanskje han drømmer om varm og god pupp?
Gjest Tale30 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jenta mi på 3,5 har begynt å le, men stort sett bare til andre enn meg, hehe. Meg smiler hun masse til, men hun sitter mer og studerer meg med et smil. Andre får henne til å le ved å tulle med henne. I går var første gang jeg har hørt henne le til meg, og da lo hun og lo hun i et ghalvt minutt. Jeg ble helt fra meg av lykke, hehe. Så nydelig latter hun har!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå