Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Har jeg forstått det slik at man ikke får føde i badekar på KK, men at det er badekar der som man kan bruke som smertelindring?? Er det badekar både på Storken og Føden? Dere som har født der i det siste, hvordan var det? er det store forandringer?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Når jeg fødte der for 1,5 år siden var det ihvertfall badekar både på det mottaksrommet (der man først undersøkes) og på selve fødestuen. Tror det var 3 fødestuer som hadde fått badekar, vet ikke om alle har nå. (tror egentlig ikke det). På storken trooor jeg alle rommene har badekar... Om du får føde eller ikke i badekaret kommer sikkert an på jordmoren, ikke alle er trygg på dette.MEn jeg tror nok de prøver å ligge til rette for det, jeg har nå ihvertfall hørt om folk som har født i vann på haukeland før=)
soleia Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Storken har flytta i nye lokale, og der har alle fødestovene badekar. Forstod det slik at ein kunne velje å føde i badekaret der. På føden er det berre nokre fødestover som har + at det er eit bad med badekar utanom. Det kan iallefall nyttast i åpningstida. Er vel av og til medisinske årsaker som gjer at ein ikkje får føde i badekar.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Kan bekrefte siste skribent. Var på fødselsforberedende kurs forrige uke og var på omvisning. Anbefales forøvrig!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 takk for svar alle sammen. da ble jeg litt klokere jeg var der på en kontroll, og da spurde jeg om det var mulig å få omvisning, men fikk NEI. pga innskjæringer... jeg bor langt fra sykehuset og av den grunn heller ikke på fødselsforberedende kurs der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå