lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 samboers søskenebarn har fått baby nå for 1 uke siden, så lurer jeg på hva som går ann å skrive i kortet? Vi har ikke mye kontakt med han, og har bare hilst på kjæresten/mamman til barnet 1 gang, jeg vet ikke om de er sammen lengre heller, hun er bare 16-17, uten at det har noen betydning. Men vi tenkte nå sende en liten pakke, har kjøpt en liten body. Nå har jeg glemt å kjøpe kort, så jeg tenkte bare å skrive noen ord på et ark, men hva?? Det var en stor gutt de fikk, han var over 4 kg.
Vinden blåser Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Ville bare skrevet "Gratulere så masse med gutten deres! Vi ønsker dere lykke til og gleder oss veldig til å bli bedre kjent med det lille nurket etterhvert som han vokser opp Nyt tiden mens han er liten, da de vokser opp så alt for fort.. De beste ønsker og varme tanker fra......."
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Takk:)) Det var bra skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå