Gå til innhold

Andre med 3 åringer som er ekstremt mammadalter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor, så jeg lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre. Men hun vil nesten ingenting uten at jeg er i umiddelbar nærhet. Om vi er på lekeplassen eller lignende, må jeg omtrent være med henne i klatrestativet og i rutsjebanen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk, har en gutt på 3,5 som er ekstremt mamma-dalt! MAmma for alle penga. Er jeg som må gjøre alt...pusse tenner, bade, legge, være med ute, sitte på fanget til...Hadde han kunnet hadde han vel sitt i lomma mi dagen lang!

Vi bor sammen med barnefar og jeg HÅPER at vesla blir pappa-dalt så han kan se hvor slitsomt dette er!

Skrevet

Hehe...nesten litt godt å høre=)

Skrevet

Hvis det er til noe mer trøst så kan jeg fortelle deg at på jobben så er vi 3 stk som har jevnaldrende barn. Og de andre er like mamma-dalter. Trøster meg litt ihvertfall!

Skrevet

jeg har en 5åring som har vært mammadalt hele livet. jeg blir sprø snart! baaaare mamma, maaaaaaammmmmaaa! bor jo ikke med barnefar, men snart med kjæresten. prøver så godt jeg kan å tvinge han på banen når det kommer til henne, han vil jo men hun er ganske gjenstridig. heldigvis går det greit, men jeg skulle virkelig ønske at det snart "slapp taket" litt..

de koser seg når jeg ikke er her da, men så fort jeg kommer inn døra så går alt til helvete. hehe. vet ikke helt hva det er jeg gjør, eller har gjort "galt".

Skrevet

Godt flere er sånn! Far og sønn storkoser seg når jeg ikke er tilstede de også. Er ingen problem what so ever.... Helt til jeg kommer tilbake. Da er han sutrete og pappa eksisterer ikke lenger. Er nesten så jeg også lurer på til tider hva jeg har gjort galt!

Skrevet

Hehe...kanskje det er fordi vi er så utrolig snille og flotte og omsorgsfulle og perfekte og og og......later som det er det iallefall;-) Eneste som kan nesten måle seg med meg er mormor og morfar, men bare nesten...

Skrevet

Er med på den at vi er helt perfekte =D ( Later ikke som jeg er noe jeg i virkeligheten er!)

Mormor kommer ganske langt opp på lista her hun også... men hun bor 50 mil unna =(

Skrevet

vel, jeg tror kanskje mormor er like bra som meg her men hun er den eneste. hehe.

Skrevet

Vi er også i en slik periode nå ja..... mamma skal, mamma skal, mamma skal. Stakkar Pappa blir litt lei seg han, babyen på 8 mnd sutrer også etter Mamma hele tiden, så jeg skjemmer de nok litt bort med min evindige oppmerksomhet. Barnefar er jo mindre sammen med de fordi han jobber og jeg er hjemme i permisjon. Ser for meg at det kan forandre seg når han blir hjemme og jeg i jobb. Ellers er det nok bare en periode vi skal igjenom dette også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...