Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Vi har planer om å bygge på huset om ikke så lenge for å få plass til barna. Vi har et lite hus, mens alle nabohusene er større. Ved å bygge på vil den ene naboen vår miste sol i ca 30 min på sommerstid (solen vil forsvinne ca 20 istedet for 20:30). På vinterstid vet jeg ikke om det har noen effekt (tror ikke det). Vi vet at naboen kommer til å protestere. Er det noen som vet om reglene angående det at naboen mister sol?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Det er en avveiing av gevinsten for dere, kontra tapet for naboen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 ok - takk for svar, men er det noen som vet hvor listen legges? Noen som har erfaring med å ta litt sol fra naboen eller miste selv? Vil en slik klage fra naboen kunne få medhold? Jeg mener jo at sol til 20 er lenge (de jobber skift, men hadde de jobbet vanlig arbeidsdag så hadde de hatt sol når de kom hjem fra jobb) og at den ene halve timen ikke kan utgjøre så mye. Men de vil klage fordi de taper på det og det er de ikke villig til HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Ingen som vet noe om dette - har noen eksempler eller vet hvor jeg kan finne det? Har prøvd å google, men finner ikke mye fornuftig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå