Gå til innhold

Har dere en veninne som også

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke er gravid selv, men forteller dere hva og hvordan dere bør gjøre ting. Hun er jo egentlig kjempesnill og glad i meg, men føler at hun burde holde kjeften sin noen ganger. Men hvordan sier man det? Hun forteller meg historier fra andre veninners svangerskap og fødsler og f.eks historier om revning og at jeg "må nesten forvente det". Og at jeg "ikke må bli en sånn mor som gjør ditt og datt". Skulle ønske jeg fikk mer støtte og ikke sånne teite kommentarer som hun egentlig ikke har peilig på selv. Litt vanskelig å ta opp, for vet ikke helt hva konkret hun gjør feil, blir bare kjempeirritert noen ganger. Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er kjekk og grei ellers så synes jeg du ikke skal ta det opp. Hun mener det godt og kan sikkert bli såret hvis du buser ut at du ikke liker det. Det er sikkert hennes måte å være grei på. Og så vanskelig kan det ikke være for deg. Nei, smil og prøv å drei temaet inn på noe annet. Ville være dumt å ødelegge et vennskap på den måten. Og at hun ikke har peiling er ingenting å irritere seg over. Du har sikkert uttalt deg om ting du ikke har greie på du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...