Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal til syden med mini i mai, da er han 11 mnd. Hvilken solkrem bruker dere? Selvfølgelig høy solfaktor, men hvilken type er best for huden, ect? Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Jeg har ikke svar på spørsmåle ditt.. men jeg har ett spørsmål til deg. Hvor skal dere reise? Vi er en familie på 3. Å ønsker å finne en kjekk plass i syden å reise til i sommer. å da er jenta vår 7 mnd.. har du forslag? Vi har lyst på en skikkelig familie plass... hhe.. :P vet du om noe? :P

Skrevet

Jeg har egentlig ikke det, nei.. Er ikke så "bevandret" der nede.. Vi skal besøke kjente, så det blir litt annerledes :) Det eneste jeg har tenkt på er å ikke dra midt på sommeren når det er veldig varmt.. Lykke til og god tur!

Skrevet

jeg må bare få stikke hodet inn og si at vi kjøpte 50faktor til lillewirre, men det ble altfor tett og med hennes relativt skrøpelige hus gikk ikke det. Gikk derfor over til 25. Men hun hadde alltid t-shirt på og sollue!

Skrevet

Til jenta vår som nå har fylt 4 har vi brukt 3 typer, med varierende hell:

Avene sin solkrem i sprayform, fås på apoteket. Hadde brukt Aveneprodukter på henne tidligere siden hun har litt ømfintlig hud og denne var kjempefin. Ikke så høy faktor (12), men til gjengjeld utrolig lett å smøre ut sånn at det ikke ble noe tiltak.

Garniers kids, tror det var faktor 30 - hvit sprayflaske med oransj "håndtak". Sprayen som kommer ut er grønn så det er lett å se hvor du har fått smørt mens du holder på. Denne har også kommet greit ut (ikke best i test, men høyt på lista) på en test jeg har sett tidligere. Lett å smøre ut og hun har ikke blitt solbrent - denne har de også brukt i barnehagen hvor de er ute imange timer hver dag, spes på sommeren.

Babyline sin solkrem - husker ikke faktor men uhyggelig seig. Bruker evinnelig tid på å smøre den ut, men som jeg har skjønt er det også litt av poenget. For min del smører jeg heller litt oftere enn å bruke fryktelig lang tid pr smøring, hehe. Anbefaler altså de 2 første jeg nevnte.

Det finnes jo uv-drakter og sånn også, men det passer kanskje for eldre barn som er enda mer aktive og bader hele tiden :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...