Tutta:) Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 skal på UL neste tirsdag og bare lurer!håper noen av dere vet:)
Tutta:) Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 jaaaaaaaaa:) nå ble jeg glad!!! Takk Takk:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Tror du det gjelder uke 11 + 4 også? Jeg skal neste uke ;o) hva er egentlig forskjellen?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 når jeg var på ul i uke 13 tok de innvendig.de ser mye bedre med innvendig .
makkapakka med spire Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg fikk utvendig når jeg var 9+2. Og det gikk kjempebra.
gullemitt09 Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Jeg hadde utvendig i uke 8+4, og da så vi alt kjempe godt.... Så tror nok du får utvendig ul... Lykke til =)
Mamsebamsen Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Jeg fikk innvendig i uke 13. Virker som det er forskjellig praksis, så du får forberede deg på begge deler:-)
SuperSizeMe Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Var på UL i dag (veke 12) og hadde innvendig. Har prøvd både utvendig og innvendig i veke 12, og du ser bedre på innvendig. En liten knert som spreller med armer og bein :-) Lykke til!
gullet_mitt1 Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg tok ul i uke 11+4 og måtte ta det innvendig. Det gikk kjempe fint og angrer ikke et sekund på at jeg gjennomførte det=0) Men det kan hende de kan ta utvendig men som regel kan de ikke det før rundt uke 14. Masse masse lykke til, det er en utrolig opplevelse!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå