Gå til innhold

innvendig eller utvendig UL i uke 12???


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på UL neste tirsdag og bare lurer!håper noen av dere vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaaaa:) nå ble jeg glad!!!

 

Takk Takk:)

Skrevet

Tror du det gjelder uke 11 + 4 også? Jeg skal neste uke ;o)

 

hva er egentlig forskjellen?

Skrevet

når jeg var på ul i uke 13 tok de innvendig.de ser mye bedre med innvendig .

Skrevet

Jeg fikk utvendig når jeg var 9+2. Og det gikk kjempebra.

Skrevet

Jeg hadde utvendig i uke 8+4, og da så vi alt kjempe godt.... Så tror nok du får utvendig ul...

 

Lykke til =)

Skrevet

Jeg fikk innvendig i uke 13.

 

Virker som det er forskjellig praksis, så du får forberede deg på begge deler:-)

Skrevet

Var på UL i dag (veke 12) og hadde innvendig. Har prøvd både utvendig og innvendig i veke 12, og du ser bedre på innvendig. En liten knert som spreller med armer og bein :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg tok ul i uke 11+4 og måtte ta det innvendig. Det gikk kjempe fint og angrer ikke et sekund på at jeg gjennomførte det=0) Men det kan hende de kan ta utvendig men som regel kan de ikke det før rundt uke 14.

 

Masse masse lykke til, det er en utrolig opplevelse!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...