Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hun er råkul. En skikkelig tøff jente som tørr å si ifra til den blodigla Margrethe. Hun er skikkelig splittet dær inne. Skikkelig blodigle på ALLE gutta. Hopper tils engs og tar av BH'n FØRSTE kvelden med en på 20 år når hun selv snart blir 27... Så blir det partnerbytte like etter, og da var det bare: Jaja, jeg kjører på med han nå. Tar det man har. hehe. Så komemr det en ny jente, og da er hun jammen blodigle på henne også. Forsøker virkelig å igle seg inn på de nye som ikke vet hvordan hun har oppført seg før de kom. PEDOFILE HORE er et godt kallenavn på Margrethe. Hun kunne jo kanskje ventet EN dag før hun hoppet på den yngste dær inne vel? Og sex med rektor, sjefen. På jobb. Nei slikt gjør man bare ikke. LENE er skikkelig tøff som sier i fra. Digger henne!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Hun har IKKE hatt sex med rektor .Hun har hatt sex med en sjef på et utested hun jobbet.! Og hva er galt med å ha sex med en 20 åring ? En 20 åring er da voksen !
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vel, jeg har ikke den minste tvil om at hun har hatt sex med rektor. Gjerne han også! Eller, egentlig er han vel for gammel for henne vil jeg tro. Og hun erklærte jo at hun hadde hatt sex i bøttekottet på skolen. Det var sikkert en av elevene hennes. En liten jypling på tolv som nå får A i alle fag. hehe. Hun er jammen ikke god. Er ikke rart hun blir hetset.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Det vil da også tilsi at rektor/sjef var pedofil om han var noen år eldre enn henne??? Jøye, den seksuelle lavalder i Norge er 16 år. Under dette kan man benytte seg av så sterke påstander. En må visst passe seg om man er 38 år og møter en flott gutt på 32 da??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Og hun nikket jo da de andre sprurte om det var rektor... men hun har jo tydeligvis ikke kontroll på hva hun sier, så det kan jo godst være løgn det også.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Om du skal komme meg så kvalme påstander, bør du ha gjort grundig research først. TV3 har innrømmet at de klippet det til slik at det skulle se ut som hun nikket på det spm. Håper du fikk det som du ville nå, at du føler deg bedre etter å ha tråkket et annet menneske ned i søla.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Neinei. TV3 innrømmer ikke å ha klippet det til og manipulert det. De sier de måtte fjerne noe pga støy i mikrofonen, men at det blir fremstilt slik det var. "- Først og fremst må vi beklage hvis Margrethe føler at hun blir fremstilt feil. Men denne scenen blir faktisk vist i sammenheng med virkeligheten". Jeg har sett alle episodene, og har gjordt min research...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 HI, rull inn nå. Du vet så godt at du bare spyr ut dritt. Hvordan kan du forvente å få smil og latter tilbake?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Hvis du digger henne, sier det en del om deg...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 HAHAHAHA!! Snakk om motsigende dame hun dær Margrethe. Hun sitter og sier at hun aldri vil ha sex på TV eller noe slikt, fordi faren ser på henne. Pappas lille gulljente. Og så hopper hun til sengs med den yngste dær første kvelden. Kastet BH'en og blottet seg. Herlige greier ja. Og noen dager senere utleverer hun masse sex detaljer om seg selv på TV. Og det var jo ikke akkurat de andre sine spørsmål hun ble avslørt på. Hun sa jo selv bare slike ting og drakk til dem. "Jeg har aldri hatt sex med sjefen på jobb" f eks var jo hennes eget utsagn. Og flere slike til. Hvor var pappas gullunge da sier dere???
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Hvem faen bryr seg hvor pappas gullunge var? Jeg vil gjerne vite hvordan dette har noenting med deg eller noen av oss å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Du Lene....kom deg over på et annet forum og start "digger Lene-tråder" om du vil bli trodd!! Jeg kjøper den IKKE!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Hvem sier jeg forventer smil og latter til svar da? Dere får synes hva dere vil. Jeg digger lene uansett, og håper hun blir LEEEEEEENGE i paradis. Jeg digger alle de seks i "gjengen", og var fra meg av lykke da mats ble værende. De seks må være dær inne LENGE.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 Det er trist lesning at du setter et realityprogram så høyt. Mente heller ikke bare i denne tråden. Jeg regner med at du er slik i "virkeligheten" og.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Synes også dette var trist å lese HI.. Både "hær" og "dær".
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Rart det er så mange triste personer her inne. Blir nesten litt deppa. Finnes det ikke andre forum for de enn dinbaby.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #18 Skrevet 21. april 2009 Skulle gjort hva som helst for å bli venner med Lene og Nanna og CO, DIGGER dem. De er mitt største forbilde. Jeg gjør alt for å bli akkurat som dem. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #19 Skrevet 21. april 2009 Æsj, jeg hater når man har faktisk har brukt energi på å gire seg opp over et innlegg, og så er det bare tull! Blæ.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #20 Skrevet 21. april 2009 Jeg synest det sykeste av alt er at LENE av alle skal bli psykolog???!?!!!?!?! Hun eier ikke respekt av mennesker i det hele tatt.. hun bare tråkker folk ned i driten!! Å lene sa det var respektløst av margrethe å ta seg en svømmetur fordi en ble utstemt???!! hallo??? hvor kommer det fra da liksom? Hun kjente jo ikke mannen en gang.. hva skal hun gjøre da? sitte på rommet sitt å grine??? e det det lene mener?? Å angående sex!! Hvem er det som ikke har sex da?? Ikke kom her å fortell mej at du aldri i ditt liv hat hatt en one night stand?? Om hun så hiver bh`n av å har sex med en mann på 20 år og hun er litt eldre da, hvem faen har noe med det å gjøre??? Ingen andre enn henne selv!! Synest folk må begynne å se litt på seg selv og sine egne feil jeg! Ingen er feilfri!! Så bare Drriiit å dra!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #21 Skrevet 21. april 2009 Skjerpings HI! Du må ha svært lite selvinnsikt og empati selv ( i tillegg til Lene) for å kunne komme med slike påstander. Ikke minst er det jo ting her som du påstår som ikke stemmer, slik som det med rektor-sex. Har selv krangla med en tromsøværing engang, og jeg sier: ALDRI mer!! Håper de gir henne en ordentlig straff eller en eller annen represalie. Ser at Triana møter opp ved neste Pandoras eske, og hun sier faktisk at hotellet har et svært alvorlig problem. Og problemet er bl.a. Lene.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #22 Skrevet 21. april 2009 http://www.seher.no/810932/margrethe-storlid-hadde-ikke-sex-med-rektor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå