trilla Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg er 8 dager over termin og venter på beskjed fra A-hus om overtidskontroll. Stemmer det at de har 14 dagersgrense på å sette igang eller??..kjenner jeg begynner å få behov for å vite litt om hva som skjer fremover..hvisomattedersomatte..vente vente..
Sigbeth Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Min forrige gang (2,5 år siden) var det hverrt fall slik at "de ike gjorde noe før det var gått 14 dager over" Men er du bekymret for noe kan jordmor/lege henvise deg dit tidligere
dårlig ånde Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 fastlegen min fortalte meg i forrige uke at på ahus hadde de den skikken at de ventet med overtidskontroll til 14 dager over ul-termin. før denne tid ble ikke barnet regnet som overtidig, men født til termin. hvis det er stort avvik mellom menstermin og ul-termin (sånn som meg - jeg har blitt satt tilbake 2 uker) ville jeg kanskje mast litt jeg.
trilla Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 ok..har 8 dagers mellomrom jeg...mensentermin i dag og ul -termin for 8 dager siden..det er vel kansje ikke så mye mellomrom..eller? Denne babyen rekker iallefall å vokse seg stooooor...ender vel på 4,5 kg, men heldigvis ikke så stor i hodeomkrets..ca 32-33 cm.. Håper naturen selv fikser dette-virker ikke noe greit å bli satt igang.
Lykke X 4 Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Fikk beskjed på UL at 14 dager var regelen der. De sa at de gjorde absolutt ingenting før 14 dager over UL termin, uansett hvor lei og sliten man var..... Arrogant mener jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå