Gå til innhold

Tar du barna med på shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på matvarehandlinga.

Jeg har alltid gjort det. Hev storesøster i bilen når det bare var hun, og når lillebror va 1-2 uker så dro vi alle 3.

Nå er lillebror 20 mnd, vil jo aldeles ikke sitte i vogna. Storesøster er snart 4 år og vil gjerne sitte i vogna. Lillebror liker også godt å gå rundt på senter, men å være med inn i en butikk, nei det har han ikke tenkt.

Så nå tenker jeg at jeg må ta med bare storesøster ut å handle klær når sambo kommer hjem og kan passe sauer og lam.

For det nytter ikke å kjøpe en kjole eller en bukse og si, den skal du gå med på 17.mai. Den skal være grundig godkjent av makta selv he he =) Skjønner det jo litt da, jeg går heller ikke med klær bare fordi mamma synes det så bra ut =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar barna med på shopping når jeg må. Når vi er på ferie drar vi jo alle sammen, og da går det somregel greit, men jeg tar ikke med meg ungene på shopping runde alene. Lillemor er såpass rolig at jeg nok kunne tatt henne med, men eldstemann er såpass urolig at jeg synes det er ubehagelig å ha han med.

Skrevet

Både og. Hender ofte at jeg kjøper klær til dem uten at dem er med da dem ikke syns det er noe særlig å bli med rundt å titte i mange klesbutikker lengre, men jeg vet jo hva dem liker så det går greit.

Men når vi kjøper sko er dem med, er jo viktig å prøve skoa.

Skrevet

Nei prøver og unngå det. Mine barn hater og handle klær og finner på alt mye annet de vil gjøre. Så jeg får liksom ikke kikket på klær, men må følge med på dem hele tiden. Så blir jo ikke den kosen så om jeg går alene. Er greit nok å ha de med før de kan gå når de sitter i vogna. Men jeg liker å ta slike turer sammen med ei venninne og uten barn, da slapper jeg av og koser meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...