prinsessell Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Er det noen flere her som bruker de?!? Jeg har skikkelig problemer med den tygge tabletten, noen fler?!? Evt tips?!?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg har lest her inne at det er flere som plages med den ja! Det er jo ganske så teit å lage tyggetablett til gravide damer som kanskje er litt kvalm..... Jeg bruker et kosttilskudd som heter Gravid (husker ikke produsent), kjøpte det på et Allianse apotek. Det er to tabletter og ferdig med det. Kan du ikke prøve det i stedet da??
prinsessell Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Jo tror nesten jeg må det altså, har skikkelige problemer med å få den i meg!! skjønner ikk hvorfor de har lagd noe som smaker så vondt!!!
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 jeg synes faktisk tyggetabletten er litt god.. Hehe.
prinsessell Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Det kan du ikke meeene?!? Hehe, alle er forskjellige, men den der er så sinnsykt vond att jeg kan ikk få sagt det med ord, måtte vært bedre å tygd paracet!! Men du syns bare den er LITT god, kunne vært bedre?!? Akkurat sendt inn klage på lifelinecare.no. Andre som er enige med meg bør gjøre det samme, var veldig enkelt! Så kan vi gi ungene våre det beste, i tillegg til att det smaker godt for oss
MVH Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Hei Jeg jobber i LIfeline Care og kan informere om at vi har fått endel henvendelser fra gravide som sliter med tyggetabletten. Dette tar vi på alvor og jobber nå med å gjøre den om til en kapsel som kan svelges hel. Regner med at dette vil være i orden fra neste produksjon. Et tips i mellomtiden kan være å knuse tyggetabletten og løse den opp i vann. Kanskje er det enklere å få den i seg da for de som blir kvalme av å tygge den?
prinsessell Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2009 Hei Det var godt å høre Da gleder jeg med til den kommer Er veldig fornøyd med de andre tablettene, men akkurat den tyggetabletten var ikke noe særlig! Prøvd å løse den opp i vann men var ikk så lett det heller, får prøve å knuse den å se om det er lettere da! Tusen takk for svar! :) :)
natali81 Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 hei jeg tar også lifeline gravid... å den tyggetbl er rett å slett Gyselig.. trikset eg bruker for å få den ned er å ta en bit med mørk sjokolade først... sjokolade smake drukner ut smaken av tyggetbl helt.. :-p pluss en unnskyldning til å spise sjokolade :-)
Gjest eelis+spire Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Jeg stikker innom fra 2. tri! Må si at jeg er helt enig. Tyggetabletten er grusom. Det er dager jeg rett og slett ikke orker å ta den. Ellers deler jeg den opp i fire og svelger den, selv om det kanskje blir "feil".
Håp om oktober Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Enig! Jeg delte den også opp i fire og svelget den. Helt umulig å tygge den med den smaken.. Nå er jeg over på multivitaminer og tran Er 15+5 i dag
Bollabell Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Hei hei. Ja jeg tar den selv og den er HELT GRUSOM!!!!! Mitt beste tips er og dele den i 4 og fordele den litt utover dagen, og sørg for å ha noe godt og drikke tilgjengelig. Hvis ikke, så får du sikkert kjøpt de i en annen tab. form på apoteket. Lykke til(",)
<3PerLe<3 Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 heia:D var nede på apoteket i går og nevnte det med den tyggetabletten, for sliter voldsomt med den jeg også! da mente de det at vi kunne likegjerne dele den opp i 4 og svelge de som vanslige tabletter, grunnen til at det var tyggekapsel, var fordi at det ikke var alle som klarer å svelge så store tabletter. TAKK GUD, for at det var et alternativ! haha, brekker meg noe helt grusomt av den smaken og konsistensen.. LYKKE TIL!
Enitsirk79 Skrevet 23. april 2009 #13 Skrevet 23. april 2009 Godt å høre det ikke bare er meg som ikke likte den da! Og godt å høre at Lifeline jobber med saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå