Gå til innhold

Man vet man har sunket lavt når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 30% stilling på en liten kiosk er "perfekt".

Er man da blitt passe desperat etter å få jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det viser vilje til å arbeide, til å stå på og til å være selvstendig jeg..Alt er bedre enn ingenting,- og plutselig har du litt jobberfaring, og andre muligheter dukker opp,,,Flere timer enn 30% vil HELT sikker også bli tilbudt,- hvis man viser stå-på-vilje..

Jeg synes det er kjempepositivt jeg.. Er da like viktig at det står noen i denne kiosken de timene 30% utgjør som om at JEG sitter og gjør det arbeidet jeg gjør..Tipper det utgjør større forskjell på flere folks liv den jobben enn min::SItter påkontor,- mye papirarbeid,-KUN for kontroll av kontrollering liksom.......

Står større respekt å si ja til "Noe sånt" enn en godt betalt 100% stilling på et eller annet kontor...Det ene er lettere å si ja til enn det andre :o)

Skrevet

Jeg har faktisk bare 25,5% stiling jeg.. Men jobber nærmere 100%. Stor trives med denne ordningen foreløbig. Og når jeg nå snart er ferdig med permisjon skal jeg gå tilbake i min 25,5% stilling, leve av den og kontantstøtte også kan jeg være hjemme litt lengre med min datter..

Så HI syns faktisk ikke man synker lavt om man vil jobbe 30% i en kiosk.

Skrevet

Det verste er at jeg idag har en relativt godt betalt kontorjobb på 100%...

Men pga finanskrisa har jeg mistet den...

Har søkt på ALT annet, men det har ca 200 andre også..

Så jeg tror jeg får noe vikariater innimellom i en barnehage, også må jeg sjekke den kiosken..

Ser nå at det var litt viktig informasjon som bude vært med i første innlegg :)

HI

Skrevet

Sorry, mente ikke å tråkke noen på tærne..

Bare en utrolig kjip situasjon for meg nå..

Og er ikke det at jeg ser ned på noen som jobber sånn, jeg hadde bare trodd at jeg skulle klare å få en jobb som er lik den jeg har idag..

HI

Skrevet

Hvorfor det? Alle synes jo at det er helt greit å ta en slik jobb :o) At du egentlig er "rustet til noe bedre" ,- viser jo ENDA større iver for å jobbe,- og at det er viktigere å ha NOE enn litt..

Ta det du får, for når jobbmarkedet bedrere seg vil du GARANTER med noen småjobber her og der stå mye sterkere enn de som bare går hjemme og "venter" på at en likedann jobb som den de hadde dukker opp..:o)

Hadde heller ansatt en tidligere kontormedarbeider som hade jobbet oen år som barnehagevikar, tilkalling på kiosk/butikk ol enn en tidligere kontorANSVARLIG som i samme periode bare hadde gått hjmme i "Påvente" av "riktig"Jobb :o)

Skrevet

Takk :)

Jeg klarer hvertfall ikke å bare gå hjemme!! Det blir jeg gal av :)

Så jeg må ta alt jeg kan og håpe på det beste.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...