Gå til innhold

Fy f...!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg misset det at det sto men jeg reagerer på at det står stefaren er tatt for misshandling, men hva med moren? HUn er like skyldig om ho lot stefaren holde på slik, og ho kan ikke ha ungått å vite det.

Skrevet

Barnevernet har ikke vært inne i denne saken, derfor har de ikke hatt mulighet til å reagere. De voksne rundt denne gutten, spesielt det jeg regner for å være en forferdelig dårlig unskyldning av en mor, har sviktet totalt. De har blod på hendene sine, og vil nok leve med det resten av livet.

Barnevernet reagerer ikke på isolerte filleting, de reagerer når mange små "filleting" til sammen blir vannskjøtelse.

Skrevet

jeg tenkte på det samme..hva slags mor er hun som misser så grov misshandel?! hun må ha merket noe iallefall..eller kanskje hun valgte å ikke reagere..da må hun väre like syk som stefaren! at det går an?! han var jo så fin gutten.. :( men det verste må väre at han hadde det så vondt og hvor ensom han var..

hi

Skrevet

Jeg blir helt dårlig inni meg. For en forferdelig grufull mann, og for en ansvarsløs mor. Hvilken mor kan utsette barnet sitt for sånt.

Skrevet

FY FAEN jeg blir så sint da jeg leser sånt. STAKKARS STAKKARS gutt. Han var jo så søt også. Å uff a meg. Nei nå ble jeg nesten litt lei meg her jeg sitter. Jeg hadde ikke latt min mann misshandle mine barn altså. Makan at det går an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...