SOMMER :) Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Sliter med motivasjonen her. Men pga sykdom og mye annet er alt av rydding og vasking blitt nedprioritert den siste uka. I dag må jeg gjøre litt før jeg skal ha foreldremøte i kveld. Er det flere som sliter kan vi jo motivere hverandre? Nå skal jeg rydde kjøkkenet og sette i gang oppvaskmaskinen. Deretter skal jeg rydde i papir som skal kastes. Heng på... :-)
signe maten Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg skal prøve å dra liket mitt inn å sette på en kleesvask! hehe... Er så kjeeeedelig å vaske klær! Men nå er det jo god tørk ute, så burde vel prøve på et par tre vasker i allefall!
SOMMER :) Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Ja det er godt nå som man kan tørke ute. Jeg har vasket en jakke som jeg nå skal henge ut. Og så setter jeg på en maskin med sengetøy. Er ferdig med kjøkkenet. Nå skal jeg brette to fulle stativer med klær- altså brette klærne, ikke stativene.. ;-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg trenger ihvertfall litt eksamenslesingsmotivasjon, har eksamen i morgen og har egentlig gitt litt opp...=P men jeg må få alt i system nå. Holder på å lage meg en veldig fargerik rundtur i huset, med petter dass på dassen og king kong (=Thomas Kingo) på kommoden, dinglende med beina... =) Hehe! Men hvis dere gjør husarbeid skal jeg lese til eksamen!
SOMMER :) Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Det er en lur måte å lage system på! Har funket for meg også... :-) Masse lykke til med siste innsats. Men husk at det er viktig å koble ut litt siste dag før eksamen også :-) Nå skal jeg på butikken. Min lille motivasjon for å være ekstra effektiv i dag er at da rekker jeg kanskje en time på sofa'n før jeg må dra på jobb og foreldremøte... :-)
mamman til to gutter Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Her har jeg vært utrolig effektiv mot hva jeg pleier å være! Her er snart maskinvask nr 2 ferdig. Klærne jeg hadde i tørketrommelen i går er brettet og lagt på plass. Jeg har handlet inn mat og begynt å pakke til vi skal reise bort i morgen. Innrømmer at det at vi reiser bort i morgen er en stor grunn til at jeg har vært så effektiv, men poenget er vel at det blir gjort;-) Nå er det snart på tide å dra på jobb.
J, J og meg:) Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Jeg slet også med motivasjonen....Men gjett hva jeg gjorde på morgenen. Dum som jeg er skulle jeg bare støvsuge litt aske som lå fremst i ovnen.... og da eksploderte støvsugerposen, og dermed la det seg aske over hele leiligheten. Så da var det ingen vei utenom, jeg måtte vaske....
signe maten Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 DA har jeg satt på vaskemaskina. Og gjort klar et par vasker til. Rydda litt på badet. Nå våkna Magnus, så nå skal vi leke og kose oss litt før i etterhvert skal henge opp klær Lykke til på eksamen, Sauen!
SOMMER :) Skrevet 21. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2009 Oj da hørtes IKKE morsomt ut!!! Men da fikk du jo iallefall vasket.. :-) Nå skal jeg spise lunsj og så skal jeg rydde litt småting og støvsuge. Og så er jeg så heldig at mamma'n min kommer for å være barnevakt i dag. Hun kommer litt tidlig slik at hun kunne vaske alle gulv... :-) Ellers så går nå vaskemaskinen jevnt og trutt. Og oppvaksmaskinen er snart klar for tømming... :-)
wirre;o) Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg er FERDIG! Og kan derfor nyte solen ute med meget god samvittighet, Skynd deg så lager jeg en kake til du kommer ;o)
Gjest Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Jeg kan aldri planlegge når jeg skal gjøre ting.. for jeg får bare et "kick" så gjør jeg det.. hehe... Så i dag har jeg gjort rent =) + to maskiner henger på snora uta.. vaskemaskinen går igjen og oppvaskmaskinen går.. Kjøkken og alt er helt strøkent nå. sengene skifta jeg på her om dagen.. og vinduene er det heller ikke lenge siden jeg tok.. Og i går fikk jeg kaste 5-6 søplesekker med klær til uff.. *ILLE FLINK*
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Nå er rundturen ferdigskrevet ihvertfall, så da må jeg bare forestille meg dette skikkelig=) Skal nok slappe godt av i kveld, dette er siste innspurten... Viktig å spise og sove før eksamen=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Kan jo slenge inn hva jeg har gjort hvis det evt kan motivere dere andre. Satt på 2 maskiner med klær, hengt de ut på stativet. Tørka støv, tilogmed på persiennene og det er kjedelig det Rydda ut av skjenken til spisestua, støvtørka og polert den
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Litt flink jeg også. på mitt vis...;-) Etter kos, stell, frokost og levering av han lille i barnehagen har jeg trent en time spinning, satt på en maskin klær, satt på oppvaskmaskinen og lagt meg lunsj av egg, tunfisk og tomat. Nå spiser og hviler jeg litt før jeg haster til legen om en times tid. Deretter skal jeg lese aviser og strekke på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå