Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Vet at det er ingenting feil med å ha litt strekkmerker der og der, men er 23 år, og føler meg alt som en gammel dame med hengepupper og hengemage, jeg er tynn og magen sitter litt ut, og jeg vemmes av å se meg selv i speilet naken, nevermind i bikini eller noe.. Man skal ikke klage på kroppen når man har fått en så fin gave som sitt barn, synes jeg er litt tull, skal man ikke få lov til å være fornøyd med kroppen sin etter man har fått barn? Er man 23 år og har strekkmerker over hele magen og pupper som henger ned til knærene, tillater jeg meg selv å henge meg oppi det, jeg vil gjøre noe med det, har ikke penger til det men jeg drømmer om den dagen da magen min er flat igjen, og puppene mine høyt oppe og jeg våger å vise meg i bikini og eventuelt kle meg av naken for mannen i mitt liv!!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Da er vi to, men jeg er 3 år yngre enn deg. Har masse strekkmerker på lårene etter første svangerskap, fikk heldigvis ikke flere med nr 2! Brystene ser heller ikke ut etter førstemann som ble født for snart 3 år siden, min drøm er også å få fikset på dette, kanskje selvtilliten stiger et par hakk da? Har bestemt meg for å ta en brystred./løft i løpet av dette året eller det neste. Orker ikke å gå rundt med særdeles lav selvtillit. Skjønner deg godt, HI! Vit at det garantert er flere som deg og meg her inne som sliter med det samme.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 er kvalm av underlivet mitt etter fødselen :( slapp unna strekkmerker og hengepupper, men der nede har jeg seriøst fått gjennomgå. Greit nok at ingen ser der nede utenom meg og sambo, men jeg føler meg ekkel hele tiden pga det. Sliter med det psykisk. Æsj assa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå