Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trudde at om man blødde, so tok legane d litt meir alvorli. det er tross alt det for meg!! håper alt er bra. Går d virkli and å blø uten at det er noe alvorli? hva er det egentli som skjer?? noen med svar? er kjempe redd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt er du på vei? Og hvor mye blør du?

Skrevet

uke 13+6 ikkje veeldi lite, men ikkje veeeldi mye helder.. vanskli å forklare.

Skrevet

Jeg kan ikke gi noe fasitsvar,men KAN jo være en blodåre som er sprukket(?)eller hva det heter..,veldig lett at det skjer når man er gravid,og ikke noe farlig..

Men har du fått time hos legen?

Skrevet

Jeg er like langt som deg, og jeg blør også :( Startet på søndag kveld, blødde ikke kjempemye, men ikke lite heller. Nok til at jeg ble redd...

I går tidlig kom det bare gammelt, brunt blod og så stoppet det opp. Men i går kveld begynte det å blø ganske mye igjen, i dag blør det bare bittelitt. Skal på ul 1230 i dag, er så nervøs at jeg har skikkelig vondt i magen.

Jeg har ingen smerter eller noe da, så håper det ikke er noe feil.

Har du ikke fått time til ul pga blødninger? Det er isåfall veldig dårlig, legen min henviste meg til sykehuset med en gang...

Håper alt er bra med oss begge! Lykke til :)

Skrevet

jeg har hatt blødninger gjennom hele dette svangerskapet, grunnet en kombinasjon av at morkaken ligger altfor lavt, og at livmormunnen er litt myk. er ikke kraftige blødninger, men litt. må bruke truseinnlegg..

babyn har det helt fint og vokser som den skal, jeg bare kan ikke løfte noenting.. ei venninne av meg blødde også hele svangerskapet fordi hun hadde myke slimhinner.. så det trenger ikke være farlig, men det er en vond følelse når man blør.. utrolig sløvt av legen din og ikke sjekke dette bedre. lykke til, håper det er helt ufarlig:)

Skrevet

Jo fikk heldivis en time me lege nå. kl13:00. etter at samboeren min rinkte opp igen og sa at dette ikke gikk and...

håper jeg blir henvist til UL i dag. hva gjore du med legen da? hva kan de gjøre?

har heller ingen smerter, men ble bare helt ut av meg når jeg plutseli så blod på papire (beklager om det ble for detaljert)

det gikk jo hele to dager før du fikk ul da. synst d er litt lenge...

håper det går bra med oss begge ja:) lykke til!!

Skrevet

Så bra at du har fått svar da. jeg er jo i uke 13+6 å har ikke blødd noe før, så kanskje derfor litt skummlere:(

Skrevet

Jeg skjønner godt din bekymering. Jeg frika helt når jeg våknet av at jeg blødde og det var masse blod men det gikk over til å bli brunt gjennom dagen. Har hatt to slike blødninger og jeg krevde UL begge gangene fordi jeg måtte faktisk ha svar for at jeg selv skulle roe meg. Men det er faktisk ikke så lett med dette helsevesnet i norge å spess ikke når man ikke er alt for langt på vei. Jeg er 13,4 i dag. Men alt er bra med minsten i magen her. Jeg fikk beskjed om at livmora ligger langt nede å at den flytter seg i løpet av noen uker. Jeg har ikke blødd tidligere i dette svangerskapet men mistet sist i SA uke 9. Men bare stå på selv å krev UL så får du det mye bedre selv etterpå for da kan du slappe av å vite at det er en grunn til blødningene. Jeg fikk en stor klump ut sist jeg blødde men de veit ikke hva det var. Vi må bare stå på krava. Lykke til..

Skrevet

skal absolutt ha ul i dag. får meg ikke ut av kontore sitt før jeg får det!! det er tross alt framtida til min lille. selfølgeli vil jeg vite alt som foregår.!!

er desverre ikke så flink til å si fra. men i dag skal jeg sette ned foten!

Skrevet

Hei, hei. Hvordan gikk det hos legen?

Håper alt var bra:)

Skrevet

Hvordan gikk det ?

Skrevet

hei! dere er utruli hygglige som spørr:)

Når jeg var på ultralyd så sa de at alt gikk helt fint og alt så normalt ut:)

utruli hyggli for å få se den lille i magen:) glemte å spør om hvorfor jeg blødde. var så gla for å se den lille at jeg liksom glemte alt det vonde.

håper nå at jeg slipper noe mer x x x krysser fingre å tær:)

Skrevet

ÅÅÅ, det var kjempe bra å høre:)

Da kan du slappe av og kose deg med graviditeten istede:)

Skrevet

De skal jeg absolutt:D er utroli lykkli nå!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...