HHN80 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 To dager til termin, og ikke ett eneste tegn til at noe skal skje med det første.. Er drittlei av alle vondter og ønsker bare å ha tulla i armene. Men det ser ut til at det kan ta sin tid.. Noen som vet hvordan det fungerer med igangsettelse på SiR? Jeg fikk begge mine andre to tre uker før tiden så jeg er ikke kjent med dette her. Må man gå to uker over termin uansett? Jeg er så redd for at hun skal være kjempestor. Sistemann var 3,9 kg og 52 cm og som sagt var det 3 uker før termin. Hjelp, tenker jeg! Hvor stor vil så hun være når hun har fått gogjort seg enda tre uker inne magen?? Kan man føde på fødeloftet selv om man blir igangsatt? Setter stor pris på svar:) Finnes det andre der ute som også er leie eller har alle det bare helt toppers?
madde2 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 på sus blir man satt igang etter 10 dager. var det min lege sa... er 5 dager over nå,så litt tid igjen ennå. Kan ikke føde på fødeloftet når fødselen må bli satt igang:(
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Er ikke sikker, men tror de tar en inn til kontoll etter 14 dager over og deretter ser det an. Hørt noen sier at det da er tette kontoller og om alt er bra kan det gå nærmere 3 uker... Tror man må være på Føden om man settes igang, da er det jo ikke naturlig lenger slik alt skal være på Fødeloftet. Noen sier at de ikke vokser så mye etter termin, men jordmor jeg går til sier noe annet. Sønnen min var 4,4 når han ble født 9 dager før termin og hun sa at om jeg hadde gått overtid hadde han vært mye mer... Også heter det vel Stavanger Universitets Sykehus nå, SUS. Men en telefon til Føden/Fødeloftet vil vel gi svar på dine spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå