moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Våres grill ligger i deler på låven, vi er på diskusjon om hva slags grill vi skal gå til innkjøp av. Vi hadde mat ute her en dag før helga, det er jo helt supert vær, men terrassebordet er (også) i deler etter et skikkelig vindkast som slang det veggimellom i høst.. Så derfor spiser vi mest inne. Gleder meg til i sommer når vi kan ha frokost på terrassen =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå