Gå til innhold

Har alle fått svar fra nav??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ringte nav nå og de har fortsatt ikke ordna i papirene mine. Jeg har 13 dager igjen i dag, til keisersnittet.

Så nå er jeg spent på om jeg får penger el ikke......

Flere som går sånn å lurer???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 14 dager igjen,og har heller ikke hørt noe. ringte i mars,og da sa de at de måtte bli ferdige med de som skulle ha penger i mars først,men de sa også at pengene kom i slutten av april til meg:S søknaden var ikke ferdig godkjent..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt nav 4 ganger nå, og neida, tydligvis er ikke alt i boks enda.

Håper det går i orden så man får penger når man skal ihvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar i dag. Har hatt permisjon siden 6.april og skal ha keisersnitt om 2 dager.

Fikk også penger fra NAV i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er glad for at det er noen som lager innlegg som disse, for jeg har helt glemt å sende inn papirer til NAV.

Har termin 15.mai, så da er d vel bare å hive seg rundt.

Noen som vet om jeg mister utbetalingne i beh.perioden, eller kan jeg få etterbetalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar. Sendt inn papirer i februar!

Ringte for å sjekke... de har fått in det de trenger men ligger visst nok i høgen av søknader...

Tur jeg får penger fra arbeidsgiver! Synes synd om dere som ikke har det som meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte papirene i januar, men har ennå ikke fått svar. Fikk beskjed om at de venter på skjema fra arbeidsgiver da jeg ringte og purret. Heldigvis får jeg pengene fra arbeidsgiver, noe jeg allerede har fått bekreftet på lønnsslippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått svar fra NAV, annet enn når jeg ringer for å høre så sier de at saken er ok og pengene kommer. Men har ikke fått det skriftlig enda :( Søkte i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått behandla søknaden min enda.har 12 dager igjen pluss at jeg har vært sykmeldt sidn 18 mars....har nav oppi halsn...bare rot med dem..de hjalp meg å fylle ut søknad om fødselspenger, men jaggu kom det i retur i posten for mangelfull utfylling:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får man pengene til tiden da tro??

Jeg går ut i permisjon i dag og tror nok ikke jeg hører noe fra nav før lenge etter fødselen... Men er veldig spent på om jeg får penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått skriftlig svar jeg heller. men når jeg ringer sier dt at det er i orden og at pengene kommer. liker ikke å ha så diffus økonomi... grrr... nav altså... søkte i januar jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke fått noe skriftlig svar derifra og jeg søkte også i januar!!!! Men ringte på tirsdag og en gang i mars og spurte og da sa de at det er i orden og at jeg får penger allerede fra nå i april....meeeeen trur det ikke før jeg ser det;) Har hatt masse tull med dem pga sykepenger også men det har for det meste vært arbeidsgiveren min sin skyld siden den ikke klarte å sende inn de papirene den skulle!!

Permisjonen min starter i morra så får bare håpe det går i orden og hvis ikke er det vel ikke anna å gjøre enn å ringe og mase mere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte også i januar, og har ikke hørt en lyd, men heldigvis er det arbeidsgiver som betaler mine permisjonspenger, så da er det de som må vente på etterbetaling fra NAV. Jeg fikk ihvertfall betalt i påske- halvveis 100% og halveis 80%- gikk ut i permisjon 14. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar fra NAV. Er helt overrasket jeg! :-) Jeg leverte søknaden for 1 mnd siden. Får penger i slutten av mnd.

Jeg byttet NAV kontor fra Sthanshaugen til Nordstrand nå og merker helt SYKT forskjell!! De på Nordstrand kontoret gjør faktisk jobben sin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar. Sendte vel søknaden for 4-5 uker siden! Får heldigvis penger fra arbeidsgiver...så er ingen krise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...