signe maten Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hvilke poster har dere på budsjettet deres? Nå har jeg satt opp det jeg har kommet på - men så har jeg sett meg blind og er ikke sikker på om jeg mangler noe vesentlig. Vi leier foreløpig så har ikke kommunale avgifter - er det en fast pris i hele landet, eller varier den fra kommune til kommune? Kanskje greit å beg å sette av penger til den egentlig - planen er å kjøpe i løpet av sommeren Så, her er postene jeg har satt opp (månedsbudsjett) Husleie Strøm Internett Mobil Drivstoff Forsikringer/årsavgifter bil Mat Fadderbarn Forsikringer, innbo/person NRK lisens Trening Klær/sko Helse/hygiene Frisør Blader/Magasiner Fyring (ved)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Kabeltv/parabol Kontaktlinser hvis noen av dere bruker det Bokklubber ...hm, det var det jeg kom på=) Kommunale avgifter er variable forresten.
signe maten Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Parabolen, ja - der ser du Takk for den! Får sjekke ut de kommunale avgiftene her da Bokklubber er noe herk Hehe.. Jeg er medem av en drøss, men har jo ikke råd til alle disse bøkene. Så nå har jeg fått medlemsblad på e-post, da er det myyye enklere og huske å avbestille hovedboka! Så nå har jeg ikke fått en uønsket bok på over ett år (bank i bordet)!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Hehe, er det ikke lettere å melde seg ut? Siden du har vært med i over et år, mener jeg? =) Hvis det er bokklubbene, er det veldig enkelt. Gå inn på bokklubben.no , logg inn, gå på din side, gå på medlemsskap og så på "meld ut av klubb" helt nederst der. Så er det bare å klikke OK=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 ...Men det blir jo værre hvis du faktisk vil ha noen av bøkene da...=P
signe maten Skrevet 21. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2009 Ja, det kan du si! Har vel vært medlem i de fleste over ett år tror jeg - det burde jeg jo sjekke ut. Har et hav av bøker jeg ikke har lest enda, så jeg trenger ikke flere bøker, men hehe.. Får så dårlig samvittighet av å begynne på de også, må prioritere pensum!! i Allefall noen år til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå