Gå til innhold

Budsjett og sånn - hjelp meg litt da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke poster har dere på budsjettet deres? Nå har jeg satt opp det jeg har kommet på - men så har jeg sett meg blind og er ikke sikker på om jeg mangler noe vesentlig. Vi leier foreløpig så har ikke kommunale avgifter - er det en fast pris i hele landet, eller varier den fra kommune til kommune? Kanskje greit å beg å sette av penger til den egentlig - planen er å kjøpe i løpet av sommeren :)

Så, her er postene jeg har satt opp (månedsbudsjett)

Husleie

Strøm

Internett

Mobil

Drivstoff

Forsikringer/årsavgifter bil

Mat

Fadderbarn

Forsikringer, innbo/person

NRK lisens

Trening

Klær/sko

Helse/hygiene

Frisør

Blader/Magasiner

Fyring (ved)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Kabeltv/parabol

Kontaktlinser hvis noen av dere bruker det

Bokklubber

...hm, det var det jeg kom på=) Kommunale avgifter er variable forresten.

Skrevet

Parabolen, ja - der ser du ;) Takk for den! Får sjekke ut de kommunale avgiftene her da :)

Bokklubber er noe herk :P Hehe.. Jeg er medem av en drøss, men har jo ikke råd til alle disse bøkene. Så nå har jeg fått medlemsblad på e-post, da er det myyye enklere og huske å avbestille hovedboka! Så nå har jeg ikke fått en uønsket bok på over ett år (bank i bordet)!! :)

Skrevet

Hehe, er det ikke lettere å melde seg ut? Siden du har vært med i over et år, mener jeg? =) Hvis det er bokklubbene, er det veldig enkelt. Gå inn på bokklubben.no , logg inn, gå på din side, gå på medlemsskap og så på "meld ut av klubb" helt nederst der. Så er det bare å klikke OK=)

Skrevet

...Men det blir jo værre hvis du faktisk vil ha noen av bøkene da...=P

Skrevet

Ja, det kan du si! Har vel vært medlem i de fleste over ett år tror jeg - det burde jeg jo sjekke ut. Har et hav av bøker jeg ikke har lest enda, så jeg trenger ikke flere bøker, men :P hehe.. Får så dårlig samvittighet av å begynne på de også, må prioritere pensum!! i Allefall noen år til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...