¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Skulle så gjerne hørt noens erfaringer! Og veldig gjerne fått gode linker til før og etterbilder! Jeg har googlet litt, men fant bare amerikanske linker. Skulle gjerne funnet noe fra Europa.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Fant denne franske linken, og må si jeg ble lettet over å se disse bildene. http://www.augmentationmammaire.org/augmentation_mammaire_galerie.php De viser at brystene kan få et helt normalt utseende selv om man har lagt inn silikon - noe jeg begynte å tvile på etter å ha sett på utallige amerikanske linker.
2prinserog1prinsesse Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 jeg har bestilt time,skal operere 7 mai, brystløft med proteser, gruer meg litt til eventuelle smerter etterpå, kan ikke ver vekke mer enn 6dg fra jobb, men må ta d rolig da:)
step Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Hei. Lurer også litt på dette. Det som er aktuellt for meg tror jeg er løft + innlegg. Har str 80d idag men ikke så mye spenst igjen etter to fødsler... Lurer på om det holder med å kun "fylle i", eller om det også må et løft til? "prinserog1prinsesse: Hvor skal du gjøre det og hva skal du betale? Hvordan blir det med arr og sol i sommer? Veldig takknemlig for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå