*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 jeg venter TR i dag-i morra ca jeg da. mensmurringene er der ja - så den komme vel i løpet av dagen tenker jeg ...
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 uff,den dritt tanta asså!!Så lenge den ikke har kommet er det jo håp;)Har ikm på Søndag,men tok en test i dag..neg som vanlig.,men det er jo tidlig enda da....Har du tatt test?
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 hei !!! jeg er ikke av den testomane jeg da men idag så prøvde jeg meg på en EL test siden jeg ikke har G test liggende og den hvordan skal jeg tolke dette ? aldri testet noe særlig etter el likevel pga jeg ikke har tålmodighet - og syklusen min er nå alltid i rute som regel den. småstikninger i magen og murringer men jeg er nok ikke gravid som vanlig... og vet jeg har el da jeg har tatt blodprøver
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Hehe,jeg er nok dessverre det.... OJ...Det kan jo være positivt det!!Hadde spandert på meg en GT ihvertfall.;)Tester ikke med EL tester jeg heller.Orker ikke.hehe Blir rett og slett stresset av det. Hold meg oppdatert:)))Krysser fingrene for deg.
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 hehe - har vel brukt 3 g-tester på 2 år - å de har nå vært negative - så gav opp d liksom... kjøpte en haug m el-tester men brukte de kanskje 1 syklus - men så orket jeg ikke mer fant igjen noen jeg hadde gjemt - så derfor jeg prøvde en idag da... tror nå egentlig at TR kommer som vanlig - men er den ikke kommet på noen dager - så får jeg teste m g-test ja bor på liten plass - så å kjøpe test her er uaktuelt apotek-utsalg på butikk :S hehe... krysser fingrene for deg også - du har nå ennå noen dager igjen - å kan hende du tester positivt om ett par dager ?? har du barn fra før ? prøvd noen råd for å bli gravid ? er jo så mye å prøve - hehe... hostesaft - rompa opp etter sex - stillinger osv
monca*84*j12 Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Heia, jeg har også ikm disse dager.. Jeg vet ikke når! Jeg kan være over, og jeg kan være veldig nærme.. Litt frustrerende.. Testet negativt så langt=( 3dager siden siste test.. Her har jeg hatt masse rare følser i underlivet.. stikkinger osv osv.. Men egentlig ikke mensen vondt... Mer EL vondt.. håpløst... jeje.. Tanta kommer vel når den kommer... Men skal a komme, kan a godt komme nå så jeg blir ferdig med mensen og kan starte på ny pp... Har du fått mensen Wantbaby?
*Ønskergjerne* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2009 Huff - det er så kjedelig når man ikke vet når Men kan jo hende du er gravid da - siden du har litt symptomer ??? *håper for deg * og hold meg oppdattert !! Her kom tanta idag da :S Så da hopper jeg galant over i 23 pp straks da lurer på hvordan slagplanen blir da jeg Nei - får komme meg ut i finværet med bikkja litt - før det blir tv-kveld
monca*84*j12 Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 å så dritt at mensen kom.. Her er det fortsatt håp.. Ikke no mens... har ikke sånn kjempe masse symptomer egentlig.. Litt annerledes vondt i det jeg anntar er bekkenet... Vet jo ikke siden jeg ikke har barn liksom.. men... jah..
*Ønskergjerne* Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 Jepp - mensen er no dritt!!! men heldigvis har jeg den bare 3 dager så er ikke så ille liksom... selv om den godt kan holde seg unna LEEEEENGE for min del ja ! Spennende da - ingen mens hos deg ennå ? du kan jo snart teste da !!! nei - de symptomene er ikke lett å bli klok på når man ikke har vært gravid før eller har barn... Vi lykkes nok snart alle sammen ! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå