Gå til innhold

Noen med IKM i disse dager ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter TR i dag-i morra ca jeg da. mensmurringene er der ja - så den komme vel i løpet av dagen tenker jeg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,den dritt tanta asså!!Så lenge den ikke har kommet er det jo håp;)Har ikm på Søndag,men tok en test i dag..neg som vanlig.,men det er jo tidlig enda da....Har du tatt test?

Skrevet

hei !!!:)

jeg er ikke av den testomane jeg da :P men idag så prøvde jeg meg på en EL test siden jeg ikke har G test liggende :P og den

hvordan skal jeg tolke dette ? aldri testet noe særlig etter el likevel pga jeg ikke har tålmodighet - og syklusen min er nå alltid i rute som regel den. småstikninger i magen og murringer men jeg er nok ikke gravid :P som vanlig... og vet jeg har el da jeg har tatt blodprøver :)

Skrevet

Hehe,jeg er nok dessverre det....:P

OJ...Det kan jo være positivt det!!Hadde spandert på meg en GT ihvertfall.;)Tester ikke med EL tester jeg heller.Orker ikke.hehe Blir rett og slett stresset av det.

Hold meg oppdatert:)))Krysser fingrene for deg.

Skrevet

hehe - har vel brukt 3 g-tester på 2 år - å de har nå vært negative - så gav opp d liksom... kjøpte en haug m el-tester men brukte de kanskje 1 syklus - men så orket jeg ikke mer :P fant igjen noen jeg hadde gjemt - så derfor jeg prøvde en idag da... :P

tror nå egentlig at TR kommer som vanlig - men er den ikke kommet på noen dager - så får jeg teste m g-test ja ;)

bor på liten plass - så å kjøpe test her er uaktuelt :P apotek-utsalg på butikk :S hehe...

krysser fingrene for deg også - du har nå ennå noen dager igjen - å kan hende du tester positivt om ett par dager ??:)

har du barn fra før ?

prøvd noen råd for å bli gravid ? er jo så mye å prøve - hehe... hostesaft - rompa opp etter sex - stillinger osv :P

Skrevet

Heia, jeg har også ikm disse dager.. Jeg vet ikke når! Jeg kan være over, og jeg kan være veldig nærme.. Litt frustrerende..

Testet negativt så langt=( 3dager siden siste test..

Her har jeg hatt masse rare følser i underlivet.. stikkinger osv osv.. Men egentlig ikke mensen vondt... Mer EL vondt.. håpløst... jeje.. Tanta kommer vel når den kommer... Men skal a komme, kan a godt komme nå så jeg blir ferdig med mensen og kan starte på ny pp...

Har du fått mensen Wantbaby?

Skrevet

Huff - det er så kjedelig når man ikke vet når :( Men kan jo hende du er gravid da - siden du har litt symptomer ???:D *håper for deg :)*

og hold meg oppdattert !!:)

Her kom tanta idag da :S Så da hopper jeg galant over i 23 pp straks da :P lurer på hvordan slagplanen blir da jeg ;)

Nei - får komme meg ut i finværet med bikkja litt - før det blir tv-kveld :)

Skrevet

å så dritt at mensen kom..

Her er det fortsatt håp.. Ikke no mens... har ikke sånn kjempe masse symptomer egentlig.. Litt annerledes vondt i det jeg anntar er bekkenet... Vet jo ikke siden jeg ikke har barn liksom.. men... jah..

Skrevet

Jepp - mensen er no dritt!!!:o men heldigvis har jeg den bare 3 dager :D så er ikke så ille liksom... :)

selv om den godt kan holde seg unna LEEEEENGE for min del ja !

Spennende da - ingen mens hos deg ennå ? du kan jo snart teste da :D !!! nei - de symptomene er ikke lett å bli klok på når man ikke har vært gravid før eller har barn...

Vi lykkes nok snart alle sammen !

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...