1881 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=17124888&reference=8/171/248/88_-1458579660.jpg Det må da være feil, evnt noen som er evig optimist om og få en så høy sum? Hva tror dere?
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg tror ikke jeg hadde gitt 750 kr for det engang, men det må jo være det som er ment... 7500 kr er jo galskap!
It's all about me Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Den hadde jeg ikke hatt i stua om jeg så hadde blitt betalt 7500,- Men ellers har det nok kommet en 0 for mye tenker jeg.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det er omtrent klin umulig og si når det kommer til møbler.. Jeg hadde spurt hvor hun hadde kjøpt det hen og nypris om du var interesert.. http://www.brubakkenhome.no/sider/butikk.asp?sort=Lagerbeholdning%20desc&rekursiv=true&ant=50&liste=26&tittel=Skap%20og%20reoler&submeny=ingen&niv2= Lite eksempel bare på at prisene kan være skyhøye selvom møblene nødvendigvis ikke ser svindyre ut..
snuppedupp Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Det er ubehandlet Eik - så jeg tror nok prisen er rett.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 den prisen er nok rett!!!
Bægge dætern Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 prisen er nok riktig, dette er et kvalitetsmøbel! (bare ikke din smak)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå