Gå til innhold

7500 kroner for denne????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde gitt 750 kr for det engang, men det må jo være det som er ment... 7500 kr er jo galskap!

Skrevet

Den hadde jeg ikke hatt i stua om jeg så hadde blitt betalt 7500,-

Men ellers har det nok kommet en 0 for mye tenker jeg.

Skrevet

Det er omtrent klin umulig og si når det kommer til møbler.. Jeg hadde spurt hvor hun hadde kjøpt det hen og nypris om du var interesert..

 

http://www.brubakkenhome.no/sider/butikk.asp?sort=Lagerbeholdning%20desc&rekursiv=true&ant=50&liste=26&tittel=Skap%20og%20reoler&submeny=ingen&niv2=

 

 

Lite eksempel bare på at prisene kan være skyhøye selvom møblene nødvendigvis ikke ser svindyre ut..

Skrevet

Det er ubehandlet Eik - så jeg tror nok prisen er rett.

Skrevet

den prisen er nok rett!!!

Skrevet

prisen er nok riktig, dette er et kvalitetsmøbel! (bare ikke din smak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...