Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg har to unger på snart to år og fem måneder. Barnefaren og jeg gikk fra hverandre da minsten var en måned gammel. Jeg og min tidligere barndomsskjæreste har finne tilbake til hverandre og jeg har nå blitt gravid igjen! Jeg er sååå redd!! Minsten er akkurat ferdig med kolikken og livet ble så mye lettere da, nå har barnefaren også begynt så smått og stille opp og jeg har fått litt tid til kun og være meg selv.. Så skjer dette.. Eneste jeg gjør er å grine, jeg tror jeg begynner å bli deprimert:( Fant det ut for et par dager sida, og har fremdeles ikke fortalt noe til kjæresten.. Jeg er redd for hva han skal si rett og slett,vi har bare vært sammen et par måneder.. Han bor halvannen time fra meg, jeg var der i helgen, og fant det ut på kvelden da jeg kom hjem igjen. Føler i tillegg det blir feil og ikke si det annsikt til annsikt. Og jeg får ikke sett han igjen før første helga i mai. 21år og venter nummer tre, med to forskjellige pappaer.. Nei, nei nei... Noen andre som har opplevd noe lignene? Hvordan har det gått? Sånn.. Trengte bare og skrive litt..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Dersom du ikke ønsket flere barn, hvorfor ikke beskytte seg?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Du trenger jo heller ikke å få denne ungen. Det går faktisk ann å ta abort.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 For alt du vet har hun da brukt prev. Hørt om mange her inne som har blitt gravid på pilla... Uff. Det blir i alle fall teavelt for deg hvis du velger å få nummer tre... Ikke føl deg tvunget verken til å fjerne eller beholde babyen. Lytt til hva du selv egentlig vil og ønsker. Hva er riktig for deg? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg synes du skal fortelle din kjære det, og så kan dere diskutere hva dere skal gjøre, hvis det er et alternativ da... Hvis du helst ikke vil ha en til enda, og er sikker på det, så ville jeg ha gjort noe med det fortest mulig, best å ikke vente, hvis man ikke har tenkt å beholde... Jeg fikk to barn ung, og er ganske sikker på at jeg ikke hadde orket en til da. De som har tre tette, sier det er veldig stor forskjell på to og tre barn, jeg vet ikke, som har to tette, men synes jeg hadde mer en nok en stund da, nå er det jo fint, når de er eldre og har veldig mye glede av hverandre. Tenk over hva du vil, det er du som må tenke gjennom alternativene og bestemme deg for hva du skal gjøre. HVa har du planer om å gjøre fremover? Hvordan vil du greie deg hvis din nåværende kjæreste går fra deg? Har du en jobb å gå tilbake til? Utdannelse? Jeg fikk to tette og tok utdammelse etter det, det gikk veldig bra, men da hadde jeg barnefaren som støttet meg 100% Nå har jeg et bra lønnet yrke, og nå venter vi nr 3. Nå har jeg en god jobb å gå tilbake til etterpå...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 vet om ei som er like gammel som snart har 3 barn med 3 forskjellige. det er sykt det. så ikke fortvil om du venter et nytt barn med ny far, fokuser på hva du skal gjøre. kanskje abort er rette løsningen for deg?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 anonym 09:43, synes ikke du skal foreslå at abort er riktig løsning for henne. kjære HI, jeg skjønner frustrasjonen din godt, men det eneste riktige er vel og snakke med barnefaren til dette barnet, støtter han deg, så blir kanskje valget lettere. du klarer det du bestemmer deg for uansett:) er mange som har barn med to forskjellige fedre, er ikke noe å skamme seg over, det kan jo skje alle. gjør det som føles riktig for deg:) men ikke føl deg tvunget til abort hvis du innnerst inne ikke vil det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå