Gå til innhold

På tide å pakke bagen???


kissy88

Anbefalte innlegg

hei hei;)

 

Er nå i uke 37. Er det for tidlig å pakke tingene eg skal ha med meg på sykehuset?? er første gang for meg dette, så eg vet jo ikke;););) føler meg litt grønn noen ganger;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg synes absolutt du kan pakke bagen nå. Veldig greit å ha den klar, for det kan plutselig skje:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kan det jo skje når som helst ( eller om 5 uker, det vet man jo aldri...)

 

vil du ha med den berømte bagen, så er det bare å pakke :)

havner du plutselig på føden uten, så er det heller ingen krise... der jeg føder får vi ihvertfall alt vi trenger. jeg klarte ihvertfall ikke å pakke noen bag etter jeg begynte å få rier, er noen som påstår at de gjør det da :) vi bor bare 10 min fra sykehuset da, så var ikke noe problem å hente ting

 

har ikke pakket selv da, er 38 uker. men har tenkt noen dager at NÅ skal jeg pakkke... vil jo ha minst mulig stress de stakkars timene vi får være på barsel. fødte 39+0 forrige gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men eg vet ikke helt ka eg ska ha med meg;) er så mange så skriver så mye rart. og at de tar med seg så veldig mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i fødselsboka ganske greit hva du kan ha med deg på sykehuset. Selv tar jeg med klær til babyen + smokk (var viktig for oss forrige gang). Undertøy og to par klær til meg samt toalettsaker. Godt med tøfler, slipperser.

Ellers anbefaler jeg myke klær p.g.a. etterriier og øm nedentil:-) Så er det jo bare å få mannen feks til å ta med noe neste gang han kommer på besøk ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør klart kamera... har bl.a bilde av da jeg fikk jenta mi opp på brystet rett etter fødselen

 

viktigere enn hvis det mangler noen toalettsaker eller du må gå i sykehusklær noen timer... ting og tang går det alltids an å få hentet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er pakket. Skal ha planlagt keisersnitt 04.05, men det kan jo skje når som helst... Og de fleste fødslene starter jo på natta, og da har man som regel nok med å tenke på det som skjer der og da. Det er i hvertfall min opplevelse fra sist :)

 

- Har pakket ned store underbukser (mamma underbukser), siden jeg skal ha keisersnitt gjør det vondt med vanlige som går i såret.

- To nye tunika`r for å føle meg litt fresh når jeg må ta i mot besøk.

- Flere topper/ lange singletter, siden det som regel er grisevarmt på sykehuset. Og man svetter mye.

- Ammebh

- En gravid bukse + en slækkejoggebukse

- Slipperser

- Toalettsaker + ammeinnlegg

- Smukk (sist måtte jeg låne en på sykehuset).

- To bodyr, sokker + en lue (min første fikk en underbukse på hue).

- Shampo, balsam + en god peeling såpe til å freshe seg opp med.

- Kamera er ferdig ladet + gamle bilder er slettet- klart for nye :)

 

Det var vel det, tror jeg :)

 

Jeg har pakka klærne ho skal ha på seg når vi drar hjem fra sykehuset som ligger klart i bilsetet + en jakke og en dress (vet jo ikke om det er varmt eller kaldt den dagen- ustabilt vær nå). + et teppe.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket bagen min idag, liker å ha ting klart i god tid (termin 25.5).

 

Jeg har pakket med :

Morgenkåpe

Bukser

Undertøy

Sokker

Tøffler

Toalettsaker

hentesett til babyen :)

 

Det er vel det som er klart til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...