Gå til innhold

Noen med gode tips til god, sunn og billige middager som de vil dele..? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og en måte å få opp matlysten? Her har jeg ingen matlyst, veier nå under 50 kilo. Og spiser bare et måltid om dag stortsett, og det på kvelden. Da barna har lagt seg. Det å bli alenemor er vist 'slanketips' nr 1...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du deprimert eller noe sånt? Man kan miste matlysta pga det, og et samlivsbrudd er vel ikke så enkelt.

Kan også være en dårlig spiral. At du ikke har matlyst gjør at du ikke spiser som igjen gjør at du ikke har matlyst. Viktig at du får i deg mat hele dagen, det kan være med å få opp matlysten. Ville faktisk ikke tenkt på hva du spiste, men bare det at du spiser. Yoghurt, frukt, brød, kake, sjokolade, hva som helst.

Når det gjelder middag så liker jeg veldig godt laks og poteter. Kjøper sånn First Price-laks, koster 36 kr for 4 fileer, så blir 9 kr for en porsjon, med potet blir det jo maks 12 kr. Kutter poteten i terninger for da trenger den bare kokes i 8-10 min, og da har jeg fisken pakket inn i aluminiumsfolie med litt salt og pepper. Legger den oppå potetene når de har begynt å koke. Så kjempeenkelt å lage og tar nesten ikke noe tid. Mens maten koker kan du jo lage en salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...