Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Heisann damer.. Jeg ville bare tipse dere om at jeg kan spå kjønn,famile liv,kjærlighet,framtid osv.Lurer du på om når babyen kommer,gutt eller jente??Gifter du deg osv??? Drevet med tarot i 12-13 år..Gå inn på spå forum,så sender dere en mld til meg..Jeg ska prøve å svare så godt jeg kan.. Ha en fin kveld....
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Har skrevet til deg på spå . Håper du kan svare . Ha en fin dag .
sam87 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg har oxo sendt en melding til deg. Håper på svart fort:)
lilletussi Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 har skrevet til deg på spå nå jeg også... håper du kan ta deg tid til å se litt på meg...
<3PerLe<3 Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 har skrevet til deg jeg også håper virkelig på svar!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Hei, jeg har sendt deg melding... Huff, skulle skyndte meg og sendte deg pm for jeg leste feil... Beklager.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Spår 10 gratis hver dag,det har jeg gjørt i 10dager nå..Så bare send mail hvis dere lurer på hva slags kjønn osv babyen er... Husk din og barnefarens dato... Ha en fin dag.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå