Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer..

 

Jeg ville bare tipse dere om at jeg kan spå kjønn,famile liv,kjærlighet,framtid osv.Lurer du på om når babyen kommer,gutt eller jente??Gifter du deg osv???

 

Drevet med tarot i 12-13 år..Gå inn på spå forum,så sender dere en mld til meg..Jeg ska prøve å svare så godt jeg kan..

 

Ha en fin kveld....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet til deg på spå .

Håper du kan svare .:)

 

Ha en fin dag .

Skrevet

Jeg har oxo sendt en melding til deg. Håper på svart fort:)

Skrevet

har skrevet til deg på spå nå jeg også... håper du kan ta deg tid til å se litt på meg...

Skrevet

har skrevet til deg jeg også:D håper virkelig på svar!

Skrevet

Hei, jeg har sendt deg melding... Huff, skulle skyndte meg og sendte deg pm for jeg leste feil... Beklager.

Skrevet

Spår 10 gratis hver dag,det har jeg gjørt i 10dager nå..Så bare send mail hvis dere lurer på hva slags kjønn osv babyen er...

Husk din og barnefarens dato...

 

Ha en fin dag..

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...