Gå til innhold

dobbeltrom i syden.....

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 2 voksne, en 2 åring og en under 1 år...

er det nok med et dobbeltrom da? eller må vi ha større?

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere tenker å legge ned ungene i vognene og legge dem ned samtidig med dere er kanskje dobbeltrom ok?? Jeg ville absolutt hatt 2 rom, men kanskje er jeg kravstor...

Skrevet

dere trenger ikke noe større,og skal dere det,må dere betale for sengeplasser dere ikke bruker.

dere får en dobbeltseng,så er det sofa i stua,med en skuff du drar ut.det er det som brukes til ekstraseng.om det går greit kan 2-åringen ligge der,også ber dere om å få en reiseseng til den aller minste,mulig dere må betal litt i leie,men vi har aldri gjort det.

sånn har det vært for oss de gangene vi har reist til Gran Canaria da...

Skrevet

Dobbeltrom og 1-romsleilighet er samme ting nesten (bare at leilighet har kjøkkenkrok)

Jeg ville nok hatt en 2-roms leilighet om det var tilgjengelig. Da kan dere legge barna uten at de blir forstyrret om dere sitter oppe.

Skrevet

er greiest,skal være enig i det,men da blir også prisen deretter....men om ikke det har noe å si så,er det sikkert fullt mulig.

Skrevet

Er selvfølgelig mulig :-) Men jeg hadde ikke valgt det selv. Kanskje hvis det bare er en uke...Dessuten er det veldig kjekt med kjøkkenkrok om man har med barn

Skrevet

Glemte også å forklare at en 2-roms har et soverom og seng/sovesofa i stua...dobbeltrom og 1-roms leilighet er at man sover i oppholdsrommet...

Skrevet

da er det en 2-roms jeg mener :-))

denne gangen vi skal på tur,blir vi 3 voksne,og 2 barn,på 8 og 3 år,så vi skal ha 2 soverom,og da kalles det 3-roms.

er bungalow vi liker å ha da...

Skrevet

ja da har dere god plass...men da får dere bare rabatt for 3-åringen da :-) Men noen ganger er vel ikke prisen så veldig forskjellig, da grunnprisen på 2-roms ofte er høyere enn på 3-roms :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...