**micke** Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 er akkurat gått inn i uke 32 og synes det er tidlig!! ribbeina har vært vonde i noen uker allerede, pustebesværet og dårlig nattesøvn kom i forrige uke. våkner ikke av at jeg må tisse, men av at jeg har så vondt i ryggen! jaja... på den annen side så er det mye liv og leven og moro, så det veier jo opp for de mer kjedelige tingene da
Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg har hatt press på ribbeina lenge. Har konstant press på venstre side nå... Venner seg utrolig nok til det heheh Er i uke 37 nå.
**micke** Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 hehe føler jeg må gå å "trykke" de inn igjen (ribbeina altså)...! du har ikke så veldig lenge igjen du da - trykket vil vel kanskje minke litt mot slutten også, forhåpentligvis!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 jeg sliter med de samme ribbene har gjort vondt noen uker alt, men er bare 30+3 i dag... så tenker de blir nok verre... sovestillig er håpløst alt er vondt/ubegagelig
Juni prinsesse Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg skal til kiropraktor i dag ) Det er utrolig god hjelp både mot vond rygg, press mot ribbein og mot pustebesvær. I tillegg har jeg lært samboeren min opp til å løfte på meg, slik at jeg får strukket ryggen hver gang jeg sliter med å puste, og da forsvinner det helt. I hvert fall for en liten periode! Kan anbefales )
**micke** Skrevet 21. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2009 kiropraktor ja... det kan jo kanskje være verdt å prøve! hva med fysioterapeuter... kan de hjelpe på noen av "vondtene" tro? i natt sov jeg faktisk helt til kl. 7! veldig fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå