Gå til innhold

vonde ribbein og pustebesvær... allerede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er akkurat gått inn i uke 32 og synes det er tidlig!! ribbeina har vært vonde i noen uker allerede, pustebesværet og dårlig nattesøvn kom i forrige uke. våkner ikke av at jeg må tisse, men av at jeg har så vondt i ryggen!

jaja... på den annen side så er det mye liv og leven og moro, så det veier jo opp for de mer kjedelige tingene da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt press på ribbeina lenge. Har konstant press på venstre side nå... Venner seg utrolig nok til det :) heheh

Er i uke 37 nå.

Skrevet

hehe :) føler jeg må gå å "trykke" de inn igjen (ribbeina altså)...!

du har ikke så veldig lenge igjen du da - trykket vil vel kanskje minke litt mot slutten også, forhåpentligvis!

Skrevet

jeg sliter med de samme ribbene har gjort vondt noen uker alt, men er bare 30+3 i dag... så tenker de blir nok verre... sovestillig er håpløst alt er vondt/ubegagelig :(

Skrevet

Jeg skal til kiropraktor i dag :o) Det er utrolig god hjelp både mot vond rygg, press mot ribbein og mot pustebesvær.

I tillegg har jeg lært samboeren min opp til å løfte på meg, slik at jeg får strukket ryggen hver gang jeg sliter med å puste, og da forsvinner det helt. I hvert fall for en liten periode!

Kan anbefales :o)

Skrevet

kiropraktor ja... det kan jo kanskje være verdt å prøve! hva med fysioterapeuter... kan de hjelpe på noen av "vondtene" tro?

i natt sov jeg faktisk helt til kl. 7! veldig fornøyd med det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...